دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

یک ماه عشق ، یک ماه زندگی ، یک ماه رستا

1392/11/14 11:42
نویسنده : نگارينا
173 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

گل دخترم یک ماه از تولدت میگذرد و این یک ماه هر آنچه بود فقط تو بودی ..... 

برای من و برای همه اعضای خانواده مان ، یک ماه با عشق گذشت ، همه چیز وقف تو هست ، چه بخورم که برای رستا شیر داشته باشم ؟ چه بخورم که برای رستا نفخ نداشته باشد ؟ چه بپوشم که دخترم راحت و آسوده شیر  بخورد ؟ کی بخوابم که رستا هم خواب ناز باشد و خلاصه که همه چیز برای راحتی تو هست وبابایی همه تلاشش را برای آرامش من و دخمل قشنگش میکنه و  همه اینها از دل و جونه .ماچآنقدر راحت در آغوش بابایی به خواب میری که من تعجب میکنم و مطمئنم که فقط عشق است که اینچنین عشق می آفریند .....

 

مادر بزرگ و پدربزرگ هایت و خاله ها و دایی و عمه ها هر روز چندین بار چویای احوالت می شوند، تو اولین نوه این خانواده ای و همه عاشق تو هستند قلب و هر کس هر کاری از دستش بر می آید کوچک و بزرگ برای ناز گل انجام می دهد ولی تا کنون بیشتر ار همه زحمتهای ما به گردن مامان زهره بوده استلبخند

 

الان که دارم این مطالب را مینویسم در آعوشم به خواب رفته ای و من ار دیدن آرامشت هنگامی که در آغوشم هستی غرق لذت می شوم ، آرامش و امنیتی که گویا هیچ کس دیگری نمی تواند اینگونه به تو دهد و من به خودم می بالم و آن را مدیون خدای مهربونم و تو هستم بغل، دوست دارم تا ابد در چنین حالتی بنشینم . خجالت شاید هم من دارم  همه آرامشم را از تو میگیرم دخترکم مژه بله وقتی خوب فکر میکنم میبینم که اینگونه است تو باعث آرامش منی عزیز دلم

 

از 14 دی ماه تا 6 ماه بعد تعطیل رسمی است فقط برای تولد رستا ..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سیده فاطمه
14 بهمن 92 20:52
ای جونم عزیز دلم چقدر بزرگ شده و ناز فدای آرامشش از طرف من غرق بوسه ش کن
دلسارا
15 بهمن 92 12:29
وای مامان نگار ... چقدر شبیه خودت شده . یعنی انقدر خسیس بودی یه ذره از باباش بهش ندادی ها .... زنده باشه
خاله پونه
15 بهمن 92 17:57
ای جونم خاله ماهگردت مبارک گل زیبا من یادم بودا به مامانی هم اسمس زدم بزرگ شدی اسمسم رو حتما بخون نازگل خانم
مرسده
16 بهمن 92 9:12
سلام ماشاالله هزار ماشاالله خیلی ناز و بزرگ و خانوم شده که این ببوسش از طرف من ! برات هزاران سال آرامش و سلامتی کنار رستا و باباش و همه کسایی که دوستشون داری آرزو می کنم
سارایی و آرشیدا!
16 بهمن 92 14:59
خدا حفظش کنه! انشالا همیشه کنار هم خوشبخت باشید! خودشم مطه اسمش خوشمله!
خاله الهه مامان آدریان
21 بهمن 92 1:49
اولین ماهگردت مبارک خاله جونم
خاله زهرا
26 بهمن 92 12:40
ماه در پنجره مي درخشد گنجشك ها مي خوانند نسيم بوي خوش شب بو ها را در زندگيمان مي پراكند و اين ها همه اش به خاطر توست ......... ماه پيشوني خاله چقدر ناز شدي .........