دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

مسافر كوچولوي ديگري در راه است ...

1395/10/29 10:31
نویسنده : نگارينا
296 بازدید
اشتراک گذاری

خانواده كوچك ما 4 نفري مي شود .....

 

من براي اولين بار در وبلاگت دارم اين خبر را مينويسم و البته به تازگي هم خانواده هامون خبردار شدن .....

 

دختركم تو هم حس كردي كه خبرهايي در راه است و قراره عضو جديدي به خانواده ما اضافه بشه البته ما هنوز صحبت واضحي در اين زمينه با تو نكرديم چون فكر ميكنيم درك انتظار 6 ماهه براي ورود خواهر يا برادر جديد براي تو سخت خواهد بود اما تو اولين كسي بودي كه چند وقت پيش در اين زمينه از من سوال كردي و من فقط مبهوت نگاهت كردم . جلو اومدي ومعصومانه  گفتي مامان تو دلت ني ني داري ؟!!!!!!!!!!!!!!

 

راستش من هنوز نميدونم كه چطوري ميتونم كس ديگري را به اندازه تو دوست داشته باشم و هنوزاون  ارتباطاتي كه با تو داشتم با اين فندق فسقلي ، در من شكل نگرفته اما مطمئنم خدايي كه اين ني ني كوچولو را تو دل من گذاشته حتما اينقدر به من وسعت قلب ميده كه عشق بي اندازه هر دو  شما توش جا بگيره  ، در غير اينصورت من مادر نخواهم بود ......

 

حال اين روزهاي من خيلي خوب نبود به همين خاطر يك عذرخواهي به  تو بدهكارم . مدام احساس خستگي دارم و بسيار كم طاقت شده ام و همين باعث شده كه كمتر از قبل بتونم باهات بازي و شادي بكنم اما خدارا شكر اين مدت بابا احسان كم كاري من را جبران كرده و خداييش دستش درد نكنه . منم از اينكه ميبينم با بابات اينقدر با هيجان بازي ميكني خيلي خوشحالم و لذت ميبرم. ميدونم وقتي بزرگتر بشي ، روزي كه تو هم مادر بشي حال اين روزهاي من را بهتر درك خواهي كرد دختركم ....

 

دوستت دارم گل دختر زيباي من

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان و بابایی دخمل بلا
29 دی 95 15:42
سلام دوست عزیزم انشاالله قدم یه کوچولوی دیگه , خیر باشه , به سلامتی و دل خوش فارغ بشی , خدا رستا کوچولوی خوشگلم رو هم برات نگه داره
اویس
3 بهمن 95 17:30
نینی بلاگها و سایت های دیگر میتوانند عکس کودک یا عکس سایت خود را در این سایت قرار دهند فقط در قسمت نظرات نام وبلاگتان را ذکر کنید تا ما عکس کودکتان یا عکس سایتتان را در سایت قرار دهیم در ضمن ما را هم لینک بفرمایید دوستانتان را هم میتوانید معرفی کنید با این کار بازدید سایتتان هم بالا میرود با تشکر با تبادل لینک اگر موافقید در بخش نظرات مطرح کنید تا لینک سایت شما را قرار دهیم
سیده فاطمه
18 بهمن 95 12:11
وواااااااااااااااااااااااااااااااااااای نگار مبارکه ه ه ه ه ه چقدر خئشحال شدم عزیززززم عالی! اصلا نگران باش هر بچه ای با اومدنش چنان جا تو دل مامان باباش وا میکنه که خدا میدونه جایی که نه جای قبلی رو تنگ میکنه نه از اون کمتره! راستی بچه سوم ما که محمدصدرا است هم دوازده بهمن دنیا اومد خیلی خوبه شکرخدا خدا کمکت کنه دعاگوتم
سیده فاطمه
18 بهمن 95 12:12
سلام راستی صفحه اینستاگرام نداری نگار؟
سیده فاطمه
18 بهمن 95 12:13
نی نیت تیر به دنیا میاد ان شاءالله؟ دختره یا پسر؟
زهرا
21 فروردین 96 8:01
آسمان که نشد ، چرا درخت نباشم... وقتی تو در من اینهمه پرنده ای؟ ذهنم ژر از لانه هایی است که برای تو ساخته ام ....
فرنوش
12 اسفند 96 12:34
 مبارکت باشه... همیشه لبت خندون
دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
17 اردیبهشت 98 20:10
لطفا به ما هم سر بزنید