دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

اولین نوه

1392/11/28 11:57
نویسنده : نگارينا
740 بازدید
اشتراک گذاری

ناز گل مامانی الان تو خواب نازی و من میتونم برات بنویسم قلب

میدونی دخترم تو اولین نوه هستی تو خانواده من و بابایی و با آمدن تو یه عالمه نسبت جدید هم تو خانواده ها اومده ، یعنی ما قبلا پدربزرگ و مادربزرگ و خاله و دایی و عمه نداشتیم و تو باعث اومدن همه این نسبت ها هستی و چقدر همه به این اسامی جدیدشون می نازن و باهاش پز میدن خجالت

دخترم چهل روز را پشت سر گذاشتی و خیلی هوشیار تر شده ای ، با من حرف میزنی و موقع شیر خوردن بازیگوشی میکنی و من عاشق این شیطنتت هستم چشمک و میدونی که هر وقت اراده کنی بابایی بغلت میکنه برای همین خودت را لوس میکنی براش  نیشخند

 

بالاخره دکتر خوبی برات پیدا کردیم و تونستیم بهش اعتماد کنیم ، فردا هم نوبت داریم تا در مورد کافی بودن شیر من برای شما نظر بدن و خیال ما را در این زمینه راحت بکنن.

 

 

خلاصه که زندگی با وجود تو حال و هوای دیگری دارد که نا گفتنی است سخت است و شیرین و من گاهی اوقات از بغضی ار تواناییهایم  برای انجام کارهای تو مبهوت میشوم و اینها فقط  و فقط با عشق میسر میشودماچ

عاشق که میشوی همه چیزبی علت میشود ولی تو دلیل همه عاشقانه های منی گل دختر

 

 

راستی یه شعر هست که خیلی دوست داری و من برات میخونم وتو میخندی :

 

 

فدات بشم الهی     چه خوشگلی چه ماهی      تو که جیگر طلایی       خانم خانمایی 

  رستا گلیه مایی       دختر قشنگ مایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پونه
28 بهمن 92 17:32
خیلی دلم برات تنگ شده خاله جون منتظرم یکمی هوا بهتر بشه قدم رنجه کنی بیای منزلمون عزیزم خوش بحالت نازگل خانم که اولین نوه هستی و دردونه فامیل مامان نگار هم چقدر شعر قشنگی واست سروده احسنت داره به قرعااااااان
متين
29 بهمن 92 9:24
راست ميگه مامانت دخملي: فدات بشيم الهي
لیدا مامان ماهان
6 اسفند 92 21:33
خاله جون تو پست بعدی نشد برات نظر بذارم.... تولدت مبارک خانمی...کاش زودتر فهمیده بودم دیروز که دیدمت تبریک ویژه بهت میگفتم مامان نگار گل...انشالله همیشه سلامت باشی و سایه پر از مهرت بالای سر رستای نازنین و عروسک...
خاله زهرا
7 اسفند 92 7:44
چشمانت كه باز مي شود صبح با شدت تمام در من آغاز مي شود .......