دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

دیگه چیزی نمونده .....

1392/10/9 13:43
نویسنده : نگارينا
453 بازدید
اشتراک گذاری

 

هفته سی و نهم بارداری :

فرزند شما در لحظات آخر زندگی شکمی می باشد. او در اثر افزایش قد و وزن، فضایی برای تکان خوردن ندارد. قد او در این هفته به 50.7 سانتی‌متر و وزن او به 3200 گرم می رسد. شاید او اکنون دیگر به حالت پیش از تولد قرار گرفته باشد. مغز جزء آخرین اعضا است که به رشد کامل می رسد اما این عضو هم به زودی تکمیل شده و نورون‌های آن شروع به فعالیت می کنند. اندامهاي بدن كودك شما كاملا رشد كرده و در محل نهايي خود قرار گرفته اند و با شكل گرفتن يك لايه جديد از پوست زير لايه خارجي فعلي به تدريج پوست جديد جايگزين پوست قديمي مي شود.

 

دخترکم امروز به هفته سی و نهم وارد شدیم و من روزهایی را مرور میکردم که با هم در اول راه بودیم و همه اش این دغدغه را داشتم که آیا این توانایی را دارم که با هم به این روزها برسیم ؟ سوال

 

 

لطف خدای مهربون همیشه همراهمون بود و با عنایت او این روزهای آخر را میگذرونیم گرچه که همه روزها روزهای آرومی نبود و با هم فراز و نشیب و نگرانیهای زیادی را پشت سر گذاشتیم اما همواره دلمون به بزرگی پروردگارمون مطمئن بود و آروم میگرفتیم .لبخند

 

 

من توی زندگیم هیج کدوم از نعمتهایی را که دارم آسون به دست نیاوردم و برای همه شون خیلی زخمت کشیدم و بهای زیادی را دادم اما به جرات میتونم بگم تو تنها نعمتی هستی که برای بدست آوردنت لحظه لحظه های سخت را با جون خریدم و شکر گفتم و از خدای مهربونم سپاسگذارم که مرا لایق این همه نعمت میداند و با عطای هر کدوم من بزرگ و بزرگ نر میشم و رشد و تعالی پیدا میکنم.قلب

 

 

خدایا دوست دارم و ممنونتم و ازت میخوام همیشه دخترم را هم در پناه لطفت قرار دهی و همواره با ما باشی  فرشته

 

 

وفتی منتظر باشی 5 روز هم خیلی زیاده ...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مروارید سفید
10 دی 92 18:01
ما هم منتظریم عزیزم ان شاء ا... به سلامتی رستا جون به دنیا میاد و دنیا رو با حضور گرمش برات عاشقانه می کنه هرچند که الان هم خیلی عاشقی، اما بعد از اولین دیدار عشقت رنگ و بوی دیگه ای به خودش می گیره بی صبرانه منتظریم عزیزم مراقب خودتون باش
دلسارا
11 دی 92 0:03
بيا ديگه خاله ، من كه عاشق ديدن روي ماهتم ، يه دختر با معرفت توي دوستي باش واسه دلسا ، مثل مامانت براي من
خاله زهرا
11 دی 92 7:39
عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم حواست به من نباشه دزدکی تو رو ببینم ببینم که وقتی هستم مهربونی یا همیشه ببینم کدوم ترانه م رو لبات زمزمه می شه من فقط عاشق اینم روزایی که با تو تنهام کار و بار زندگی مو بذارم برای فردام خاله جوني منتظرتيم...........
خاله پونه
11 دی 92 19:01
الهی عزیزم انشالله این چند روز هم میگذره بسلامتی میای دنیا عزیز خاله خوشگل خانوم میدونم مثل مامانت خیلی ناز میشی بی صبرانه منتظر دیدنت هستم گلم. قدر مامانت رو بدون رستا جونم خیلی خیلی مهربونه
خاله زهرا
16 دی 92 11:16
رستاي عزيزم تولدت مبارك