دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

آخرین روز خانواده دو نفری

1392/10/13 10:43
نویسنده : نگارينا
145 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم ، دختر گلم امروز آخرین روزی است که خانواده ما دو نفری است لبخند و از فردا معنی واقعی خانواده را به خود میگیرد.قلب  تو و بابایی و من حلقه عاشقانه ای خواهیم داشت که دیگران را در آن راهی نیست اما تو پدر بزرگ و مادر بزرگ هایی داری که آنها هم عاشقانه دوستت دارند و همین طور عمه ها و خاله ها و داییت ، همه بیصبرانه انتظار تو را میکشند پرنسس من ماچ

 

 

کمتر از 24 ساعت مونده و بابایی امروز صبح تایمر شمارش معکوس را روی موبایلش فعال کرده و فردا این موقع تو در آعوشم خواهی بود و من از حالا داره حسودیم میشه که لحظه به دنیا اومدنت را نمی بینم افسوسو اولین فریادت را نمی شنوم ولی از بابایی قول گرفتم که همه لحظات را برایم فیلمبرداری کنه خیال باطلولی بازم آن لذت بزرگ را از دست خواهم داد ناراحت  امیدوارم این آخرین اولینی باشه که از دست میدهم ناز گل  خانوم مژه

 

 

دوستت دارم هدیه ایست که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد


قیمتی دارد که هرکس توان پرداختنش را ندارد


جمله کوتاهیست که هرکسی لیاقت شنیدنش را ندارد


بی شک تو همیشه لایق این هدیه کوچک من هستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله الهه مامان آدریان
19 دی 92 1:32
نگار عزیز واقعا خوشحالم و بهت تبریک میگم.انشالله قدمش مبارک و زیر سایه پدر مادرش بزرگ بشه.