دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

ارزيابي خر است !!!!

1394/2/5 8:01
نویسنده : نگارينا
653 بازدید
اشتراک گذاری

وقتي بچه بوديم هر چيزي كه مطابق ميل ما نبود خر ميشد .....چشمک

الان هم من در محل كارم تا يك ماه آينده ارزيابي دارم و حسابي درگير و مشغولم كرده . به طوري كه براي نهار خوردن هم وقت كافي ندارم،  خلاصه همينه كه نميرسم بيام وبلاگت را بنويسم و تا آخر ارديبهشت هم وضع به همين منوال است عزيزكم ....غمگین

 

توي خونه هم كه سعي ميكنم به خودت برسم تا به وبلاگت و همه وقتم را به تو و  خونه و بابايي اختصاص ميدم و كلا از دنياي مجازي به دورم يا دارم دور و بر دختر خوشگلم ميچرخم و يا تو آشپزخونه ام و در نهايت اگه وقت بشه و حالي برام مونده باشه يه حال و احوالي با بابايي بكنم . ( طفلك بابايي )زیبا

 

عزيزكم خيلي شيطون و شيرين و بامزه شدي و هر روز از ديروز خوشمزه تري اما ما ديروز فهميديم كه جنابعالي خيلي خودت را براي من لوس ميكني و روزهايي كه من سر كارم تو دختر بهتري هستيخطا سر وقت غذا ميخوري و ميخوابي اما پنج شنبه و جمعه ها هيچ كاريت نظم نداره و وقتي چشمت به من بيفته فقط مي ميت را ميخواي ...دلخور
 خلاصه كه مامان را حرص ميدي با غذا نخوردنت دختر مانكن من ...خجالت

 

من برم كه يه عالمه كار دارم و وقت تنگ است ...بوسمحبت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

متين
5 اردیبهشت 94 11:59
خسته نباشي مامان نگار؛ همون به دخملمون برسي ما راضي هستيم
نونیش
5 اردیبهشت 94 13:39
نگار جان این خاصیت بچه هایی با مادران شاغل است...کاملا درکت میکنم.پرنسس منم همینه