دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

نوروز مبارك

1394/1/9 11:23
نویسنده : نگارينا
1,468 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدايا نعمت سلامتي مبدا همه نيازهاست و عاقبت بخيري مقصد همه نيازها. بين اين مبدا تا آن  مقصد والاترين نيازها دلخوشي است . به بزرگيت سوگند دراين سال آن را به همه دوستانم عطا فرما . آمين يا رب العالمين ....

 

گل دخترم اين متن را خاله فاطمه برام فرستاده بود كه خيلي به دلم نشست و خواستم كه اولين دعاي امسال براي خودمون و همه دوستامون باشه...

 

عيد نوروز هم  از راه رسد و اين دومين سالي است كه با هم فرا رسيدنش را به نظاره مي نشينيم و قدومش را گلباران ميكنيم باشد كه سالي نيكو انتظارمان را بكشد البته با همت و تلاشي كه خودمان نثارش خواهيم كرد.فرشته

 

دختركم بزرگ شدي و قد كشيدي و هر لحظه هم بزرگتر ميشي ، شيطونيهات و مهربونيهات هم بزرگتر ميشن . حرف زدنت كامل ميشه و من با هر لحظه ات عشق ميكنم . عاشق اون موهاي فرفريتم كه هر چي شانه اشون ميكنم دو دقيقه بعد دوباره بهم ريخته و فر خورده و رفته چسبيده به كله كوچولوت محبت

 

خلاصه كه دارم توي نوشتن وبلاگت تنبلي ميكنم و اميدوارم در سال جديد اين تنبليم را كنار بذارم يعني راستش را بگم اينقدر با وجودت سرخوشم كه همه عشقت را با تمام وجودم احساس ميكنم و بعضي اوقات لازم نميدونم هي بنويسمشخجالت .بهر حال روشنايي بخش و گرمي بخش زندگي من و بابايي هستي و تو اينقدر خوبي كه بابايي مرتب ميگه بايد يه خواهر و يا داداش برات بياريم اما من كه هنوز زير بار نرفتم دختركچشمک نميدونم تو بعد از اينكه اينو بخوني من را سرزنش ميكني يا خوشحال ميشي آرام

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

پریسا
9 فروردین 94 12:09
سال نو مبارک ان شا الله خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه به ما هم سر بزنید
بابای ملیسا
9 فروردین 94 14:29
سلام . ضمن تبریک سال نو به شما و خانواده محترمتون . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سفر به کیش به همراه عکسهای فراوان به روز شد . خوشحال می شیم قدم رنجه کنید و با تشریف فرمایی به کلبه مجازی ملیسا خانم ، با ثبت یه یادگاری ، کلبه حقیرانه ما رو منور کنید . منتر حضور شما و مشاهده نظرات قشنگ شما هستیم . ( بابای ملیسا خانم )
سیده فاطمه
11 فروردین 94 16:37
عاشقت نصف جهان هستند، اما آخرش لهجه‌ات آن نصفه را هم اصفهانی می‌کند چای را بی پولکی خوردن صفا دارد، اگر حبه قندی مثل تو شیرین زبانی می‌کند
نونیش
16 فروردین 94 13:13
سال نو مبارک
خاله زهرا
18 فروردین 94 10:33
آرزویم اینست که بهاری بشود روز و شبت که ببارد به تمام رخ تو ، بارش شادی و شعف و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت .....