دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

مامان پر مشغله

1393/12/5 7:51
نویسنده : نگارينا
490 بازدید
اشتراک گذاری

دختركم خيلي گرفتاري كاريم زياد شده خطا. اصلا نميرسم بيام برات بنويسم . غمگین چند روزي هم مريض بودم و اوضاعم آشفته شده بود خسته انشا... بعدا" جبران ميكنم . اما اين مسئله مثل روز واضح و روشن است كه چه بنويسم و چه ننويسم  خيلي دوستت دارم دارم خيلي زياااااااااااد ....محبت

يه عكس برات ميذارم از دو سه روز پيش،  اولين باري كه چادر سرت كرديفرشته. راستش پارسال وقتي كه مامان زهره اين چادر را برات دوخته بود با خودم فكر كردم كه كي ميشه دخترم اينقدر بزرگ بشه كه اين چادر را سرش كنه و من ذوقش را بكنم متنظر . اما انگار اين انتظار خيلي طولاني نبود و زودي به آرزوم رسيدم بوس

 

قربون اون دندونهاي خوشگلت برم كه وقتي بابايي بهت ميگه بخند تا عكس بگيريم اينقدر قشنگ ميخندي و ژست ميگيري محبت

 

 

پسندها (3)

نظرات (7)

سیده فاطمه
6 اسفند 93 13:18
اي جااااااااااااااااااااااان ماشاءالله لا حول و لا قوه الا بالله
دلسارا
6 اسفند 93 14:25
جون دلممممممم
خاله زهرا
10 اسفند 93 8:00
ﺩﻭﺳﺖ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﻡ ... ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﻡ ... ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻨﻔﺸﯿﻪ ﺑﻨﻔﺸﻪ ﻫﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻗﻄﺮﺍﺕ ﺑﺎﺭﺍﻥ ، ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻫﺎﯼ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﻡ
متین
14 اسفند 93 10:27
ای جونم به این نه نه خوشگل چه خوب مونده ماشالله
متین
14 اسفند 93 10:29
از تو چه پنهون خواهر منم گاهی سر پسرم یواشکی چادر میذارم
معصوم
16 فروردین 94 13:47
عزیزم ماشالله خدا حفظش کنه ولی چشماش مثل مهرسا شیطنت میباره
خاله پونه
18 فروردین 94 20:28
ای جاااااان دلم گلی دخترم عاشقتم با اون مرواریدای قشنگت سال نوت مبارک عزیییییزم