دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

مامان غمگين

1392/4/31 9:03
نویسنده : نگارينا
137 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم دوست ندارم كه ناراحتيها و دغدغه هاي كاري من را تو هم از حالا به دوش بكشي اما چه كنم كه من كارمندم و تو هم ني ني كارمند هستي و ناچارا" بايد با مشكلات كاري من دست و پنجه نرم كني ناراحت من سعي ميكنم كه دلگير نشوم و دلم را دريا كنم كه موجهاي كوچك آن را طوفاني نكند اما خوب بعضي وقتها حرفي ، رفتاري يا كلامي كوچك به سختي دل آدمي را مي رنجاند گریه، اما تو غصه نخور من نخواهم گذاشت كه به تو ظلم شود حتي اگر به قيمت كنار گذاشتن كارم باشد . اين را به تو و خودم  قول ميدهم كه اگر نتوانستم مشكلات كاريم را پشت در اتاق كارم  بگذارم و به خانه بيايم براي هميشه آن را ترك كنم اما تو فقط اين 6 ماه را با من كنار بيا عزيز دلم لبخند

 

بــه کــوتــاهــی آن لحــظــه شــادی کــه گذشــت،
غصــه هــم خــواهــد رفــت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا و دلساش
31 تیر 92 12:32
ميكشم هر كي تو رو اذيت كنه......تو فقط ادرس بده
خاله زهرا
31 تیر 92 13:05
زندگي با همه وسعت خويش محفل ساكت غم خوردن نيست حاصلش تن به قضا دادن و افسردن نيست زندگي جنبش جاري شدن است زندگي کوشش و راهي شدن است از تماشاگه آغاز حيات تا به جايي كه خدا مي داند. زندگي چون گل سرخي است پر از خار و پر از برگ و پر از عطر لطيف، يادمان باشد اگر گل چيديم، عطر و برگ و گل و خار، همه همسايه ديوار به ديوار همند