دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

من و ني ني و ماه رمضان

1392/4/29 9:26
نویسنده : نگارينا
126 بازدید
اشتراک گذاری

كوچولوي من ماه رمضان امسال آمده و 11 روز هم از آن گذشته است و من و تو امسال نتونستيم روزه بگيريمخجالت چون ميترسيم كه مواد غذايي لازم به تو نرسه ، آخه روزها خيلي طولاني و گرمه و واقعا روزه داري سخت و طاقت فرسا ست و ما اوقات خوش سحر را ازدست ميدهيم ناراحتاما سعي ميكنيم كه از مواقع افطار و حال خوش معنوي آن نهايت استفاده را ببريم يا از تلاوت قرآن كه در اين ماه آرامش بخش و روح افزاست .

فرشته كوچولوي من  ميدانم كه تو خيلي به معبود بزرگ و بخشنده نزديك تري ، از تو ميخواهم

كه براي سلامتي خانواده هاي مهربونمون دعا كني فرشته

از تو ميخواهم كه دعا كني تمام منتظران فرشته كوچولو خيلي منتظر نموننن و به آرزوشون برسن فرشته

از تو ميخوام براي سلامتي همه بيماران دعا كني فرشته

و از تو ميخواهم كه از خدا بخواهي اين 6 ماه باقيمانده به سلامتي طي شود و سالم و سلامت شادي بخش زندگي ما و تكميل كننده خوشبختي من و بابايي باشي فرشته

پاهایت را بگذار اینجا…
درست روی قلبم…
ببخش مرا …
چیز دیگری نداشتم که فرش قدومت کنم …
آهسته قدم بردار اینجا…
تارو پود این فرش قرمز پر از گل احساسم است…!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله زهرا
29 تیر 92 10:38
تو دریای منی، نگاهت می کنم، چشمانم آبی می شود