دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

من و نی نی و عمل سرکلاژ

1392/4/14 23:34
نویسنده : نگارينا
183 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه بعد از ظهر رفتیم سونوگرافی و تو کلی برای ما دست تکون دادی و دکتر گفت که من هم جوابت را بدم بای بای. دکتر معتقده که تو خیلی بچه کاردرستی هستی و در ضمن خیلی باحیا خجالتچون پاهات را بسته بودی و دکتر هر چی تلاش کرد نتونست بگه نی نی ما کاکل زری هست یا نازپری، اما تو حتما میدونی که واقعا برای من فرقی نمیکنه که تو کدوم باشی و فقط میخوام سالم بیای بغلم قلب. اما به توصیه دکتر مجبور شدیم دیروز برای عمل سرکلاژ بریمنگران، از ساعت 7 صبح تا 6 عصر طول کشید و طفلک بابایی خیلی اذیت شد و 11 ساعت نگران و منتظر ما بود . استرسساعت 11/5من را برای عمل بردن و وقتی به هوش اومدم داشتن اذان را میگفتن و ساعت 6 مرخص شدیم . حالا دیگه جات امنه و انشا....خدا کمکون میکنه تا این 6 ماه هم سپری بشه فرشته.اما همه اینها فدای یک لحظه ای که وقتی به دنیا اومدی به روی ما لبخند بزنی عزیز دلم .....از خود راضی

 

آغوش من فقط به اندازه تو جا دارد ...

این تمام لذت من است ...
 

وقتی با اصرار مرا می خوانی ...
 

وقتی با چشم های بسته گرمای نفسهایت را احساس می کنم ...
 

من این انتظار عاشقانه را می پرستم ...
 

تمام روز انتظار تا تو بیایی ...
 

آغوش من فقط اندازه تو جا دارد ...
 

اگر خوب گوش کنی
 

این ضربان های تند و پی در پی قلبم را می شنوی
 

تو را فریاد می زنند ...
 

مخاطب کلامم که هیچ ...
 

مخاطب ضربا نهای قلبم هم تویی ...
 

ببین تعبیر می کنم که گاهی خواب تو
 

همان نهایت آرزوی من است ...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

متين
15 تیر 92 10:46
الللللهي نگارم انشالله اين دفعه ني ني گولو محكم مامانشو گرفته من مطمئنم، قلبونش برم
سارا و دلساش
16 تیر 92 16:00
تو عزيز دلمي خاله زودي بيا با دلسا بازي كن
خاله زهرا
18 تیر 92 9:08
دلـــت کـه گـرفــت، دیگر مـنـتِ زمیـــن را نــکـش! راهِ آسمـان بـاز است... پر بکش! او همیشه آغوشش باز است، نگفته تو را میخواند عزيز دل خاله : ماهم رفته بوديم ديدن آقاي مهرباني اونجا تو و مامان ماهتو خيلي دعا كرديم