دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

دختر زبون دراز

1392/7/20 11:05
نویسنده : نگارينا
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

روزها داره یکی یکی میگذره و ما به روز موعودمون نزدیک میشیم ولی هنوز با بابایی سر یه اسم خوشگل برای شما به توافق نرسیدیم خجالتآخه خیلی کار سختیه ، اسمی که یک عمر باید باهاش زندگی کنی و باید دوستش داشته باشی و بهش افتخار کنی ولی ما سعیمون را میکنیم .لبخند

 این هفته یکم سرمون شلوغه چون 5 شنبه عروسی دایی نیما هستچشمک و ما گرچه نمیتونیم کار خاصی به خاطر خوشگل مامان انجام بدیم ولی کمی درگیری ذهنی داریم ،انشا...  که همه چی به خیر و خوبی انجام میشه فرشته

راستی یادم رفته بود برات بگم که هفته پیش که رفته یودیم سونوگرافی برای آقای دکتر زبون دراوردی زبان اولش آقای دکتر گفت : دخترک برو برای بابات زبون در بیار ولی بعدش خندید و یواشکی  به من گفت چون الکی به دخترت تهمت زدم که کلیه و کیسه آبش بزرگتر از حد نرماله این کار را کرد . ابله  راست میگه عسلم ؟؟!!!یعنی تو از حالا اینقدر میفهمی وقت تمام. اینا که همه اش شوخی بود اما من همیشه دوست دارم دخترم با ادب و خانوم باشه و مطمئنم که هست ماچ

 

من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شبها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم: تو را دوست دارم

نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی!

من ای حس مبهم تو را دوست دارم

سلامی صمیمی تر از غم ندیدم

به اندازه ی غم تو را دوست دارم

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد

بگوییم با هم: تو را دوست دارم

جهان یك دهان شد هم آواز با ما:

تو را دوست دارم، تو را دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

متين
20 مهر 92 11:44
دخملي قول بده همونجوري باشي كه مامانت ميخواد
خاله زهرا
20 مهر 92 16:53
تو ماه را دوست داري من . . ماه هاست تو را .........
نونیش
21 مهر 92 10:56
من که میدونستم دخمله.خدا رو شکر تو هم به این نتیجه رسیدی