دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

این شیه ؟؟؟؟؟؟

1394/10/7 10:57
نویسنده : نگارينا
714 بازدید
اشتراک گذاری

حکایت این روزهای ما بازیهای تخیلی و قشنگی است که با هم و با عمه ها میکنی و جواب دادن به این سوال قشنگ ... این شیه ؟؟؟ آنقدر به شیرینی این سوال را میپسی که بارها و بارها هم که بهش جواب بدم خسته نمیشم که نمیشم ...آرام

 

 مسئله ای که هنوز نتونستم راه خوبی در این زمینه بعد از شیر گرفتنت براش پیدا کنم کماکان خواب تو است. اگر از مقاومتی که برای خوابیدن نشون میدی و بهانه های عجیب و غریبی که موقع خواب میگیری بگذریم من نگران ساعت خوابیدن تو هستم . اما فکر میکنم که این دوره هم گذراست و با هم راه خوبی براش پیدا میکنیم .بغل

 

خیلی بزرگ شدی خانمم ، در آستانه دو سالگی هستی و تغییرات و بزرگ شدنت برام خیلی جذابه هر روز کلمات بیشتری یاد میگیری و جمله های سخت تری را به زبان می آوری . به راحتی استدلال میکنی و من به تو میبالم به خاطر این همه هوش  خلاقیت سرشار .محبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)