دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

قدمهايت روي چشمانم

1393/9/29 9:32
نویسنده : نگارينا
276 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره روزي رسيد كه تو اولين قدمهاي كوچولوت را بدون دست من و بابا و ديوار و مبل برداشتي و بي پروا به سويم آمدي .محبت به قدري ذوق زده شده بودم كه تا چند لحظه نميتونستم عكس العملي نشون بدم و همه اش ميترسيدم كه بيفتي زمين . خيلي خيلي لحظه قشنگي بود زیبا. وقتي به خودم آمدم فرياد زدم و بابايي را صدا كردم تا بياد و قدمهاي دختر كوچولوش را بوسه باران بكنه بوس.خلاصه كه ديروز روز قشنگي بود و من خيلي خوشحال بودم و تو تا شب چندين بار اين كار را تكرار كردي  .آرام

اميدوارم كه هميشه قدمهايت را در راه زندگي استوار و محكم برداري دلبندم ....فرشته

اميدوارم كه قدمهايت در راه تحصيل علم انتها نداشته باشد و مدارج بالاي علمي را يكي يكي طي كني دختر باهوشم ....فرشته

و اميدوارم كه قدمهايت در راه خير مستدام باشد دختر مهربانم .....فرشته

اما ديروز كارهاي خطرناكي هم كردي كه مجبور شديم استخر توپت را با اينكه خيلي محاسن داشت و تو هم خيلي دوستش داري جمع كنيم .تعجب رفتي بالاش و خودت را تكون دادي ، بارها اين كار را انجام دادي ولي ديروز به قدري محكم اين كار را انجام دادي كه برگشتي و محكم به زمين خوردي و كلي گريه كردي و ما هم ترجيح داديم كه بادش را فعلا خالي كنيم تا مبادا به خودت آسيبي برساني گریه.يكي از وسايلي كه در راه افتادن تو كمك كرد همين استخر توپت بود آرام. چون بيرونش را ميگرفتي و دورش با سرعت راه ميرفتي تا به نفس نفس مي افتادي و خسته ميشدي و من بهت التماس ميكردم كه يواش تر برو دخترم ...خنده

دختركم نميدونم چرا اينقدر بازيهاي قديمي برات جذاب هستن .زبان تو عاشق دالي و كلاغ پر كردن هستي . لي لي حوضك را خيلي دوست داري و فقط به لطف اون ميتونم راحت پوشكت را عوض كنمگیج و ديروز كشف كردم كه دو پا دوپا را هم خيلي دوست داري .ميدونستم كه هيچ اسباب بازي اي جاي بازي بچه با پدر و مادر را نميگيره ولي اين را به وضوح از رفتار تو درك كردم خجالت. لالايي خوندن و خوابوندن عروسكهات و حتي من خيلي شيرينه و من وقتي خودم خسته ميشم ازت ميخوام كه برام لالايي بگي و چقدر شيرين اين كار را با جديت انجام ميديمحبت و چقدر راحت خستگي از تنم بيرون ميره با اين كارت و من مطمئنم دختر كه داشته باشي نعمت خدا بر تو تمام است .بوس

 

چشم تو شعر

چشم تو شاعر 

من دزد شعر چشمان تو هستم ....

پسندها (1)

نظرات (4)

دلسارا
29 آذر 93 18:47
نگار جونم به جمع ما مامانهای دونده خوش اومدی . دخترک خوشگل اصفهانی امیدوارم همه قدمهات در راه موفقیت باشه . انشااله
متین
6 دی 93 12:00
انشالله همه دعاهای خوب مادر خوبت در حقت مستجاب شه خاله جون واما در مورد جمله آخر مامانت باید بگم رحمت خدا بر او تمام است چون نعمت بر ما تمام است(یعنی پسردارها) از نعمت سوال میشود برای رحمت حسنه داده میشود
خاله زهرا
7 دی 93 8:03
من و هنوز همان خاستگاه افرایی من و همیشه هنوزی چنین تماشایی زلحظه لحظه ی تو چشم برنخواهم داشت مباد دیده ببندم به روی زیبایی
مامان ماهان
8 دی 93 13:48
عزیزدلم مبارکه..حسابی محکم شیطونی کن امیدوارم همیشه سلامت باشی و قدمهای رندگیت رو با موفقیت برداری دختر گلم.. والبته لایک برا متین گل