دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

كبوتر حرم

1393/9/9 11:23
نویسنده : نگارينا
329 بازدید
اشتراک گذاری

با اشتياق فراوان رفتيم به ديدارش و مطمئنم كه تو هم كبوتر حرمش شدي دختركم .......

 

روزهاي خوبي بود ، گرچه من نتوانستم مثل هر سال زيارت بكنم اما باز هم خدارا شاكرم كه توانستم تو را ببرم و خاطره اي خوب را در گوشه اي از ذهنت ثبت كنم ، خاطره خوب براي تو يعني اينكه چشمت مدام به دنبال كبوترهاي حرم باشد و با انگشتهاي كوچكت آنها را نشان دهي و صدايشان كني ، خاطره خوب براي تو يعني اينكه در محيط وسيع رواقها به سرعت چهار دست و پا بروي و برگردي و با لبخند مهربونت فاتحانه  به من نگاه كني  و با جانماز و مهر و تسبيح باقي دوستدارانش بازي كني و همه با محبت و بوسه از تو استقبال كنند ، خاطره خوب يعني اينكه هر خدامي را كه ببيني برايش بخندي و گردگيرشان را بگيري ، خاطره خوب يعني بدون اينكه كسي به تو نماز خواندن  را ياد دهد حركاتش را به زيبايي تقليد كني ، خاطره خوب  يعني اينكه با بابايي به راحتي در قسمت مردانه زيارت كني و خاطره خوب يعني اينكه  با وجود سردي هوا به سلامتي بريم و برگرديم و تو سرما نخوري. خاطره خوب يعني اينكه با اون دستهاي كوچكت براي همه دعا كني و ميدانم كه آمين گويش خود امام رضا بوده .

 

در اين سفر مامان زهره و مامان جون هم مارا همراهي كردن و نهايت همكاري را با من و دخترم به جا آوردن ، مخصوصا" مامان زهره كه ما باز هم شرمنده لطفش شديم و همين جا از هر دوشون تشكر ميكنيم .  

 

من از تمام دنیا

فقط آن دایره مشکی

چشمان تو را می خواهم

وقتی که در شفافیتش

بازتاب عکس خودم را می بینم...........

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله زهرا
12 آذر 93 14:26
هرشب یکی دو شعر برایت سروده ام انگار بی خیال تو هرگز نبوده ام انگار این تویی که مرا شعر می کنی انگار این منم که صدایت شنوده ام این گفتگوی بین من و باغ چشم تو یک شعر نیست ، پنجره ها را گشوده ام باور مکن نوشتن هر شعر از من است یک خط ز لابه لای نگاهت ربوده ام خاله جونی زیارت قبول باشه ........
مامان ماهان
27 آذر 93 13:00
زیارتت قبول خاله چون...دلم برا دیدنت خیلی تنگ شده...برا تو و مامان مهربونت..
خاله پونه
6 دی 93 18:53
ای جانم زیارتت قبول نازگل خانوم