دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

محرم امسال

1393/8/10 9:55
نویسنده : نگارينا
660 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزيزكم محرم امسال هم از راه رسيد ، ماهي كه حال و هواي مسلمانها را عوض ميكنه و غباري از غم روي صورتهاشون و دلهاشون ميشينه ، وقايعي كه سالها پيش در اين روزها اتفاق افتاده سراسر درس است ، درس ايثار و آزادگي ، درس شجاعت و مردانگي . مفاهيم عميق خدايي كه متاسفانه تو اين دوره زمونه كمرنگ شده اما اميدوارم بتونيم تو را با عمق اين واقعيت به بهترين نحو آشنا كنيم .

 

ما هر سال اين روزها را بين خانواده پدري بابايي در كاشان و شهرستان آران و بيدگل ميگذرونيم و نذري را ادا مي كنيم كه به نيت سلامتي و تندرستي خانواده مون هست .در اين شهرستان عزاداري با شور و هيجان زيادي انجام ميگيره .سال گذشته تو هنوز تو دل ماماني بودي و من نتونستم به اونجا برم ولي امسال سه تايي با هم ميريم و سر ديگ نذري حاضر ميشيم .

 

نازگلم هر دفعه مينويسم كه خيلي شيطون و باهوش هستي اما باور كن كه هر دفعه ميزانش از دفعه قبل بيشتره ،باور كن و نميدونم به كجا ميرسي؟؟؟؟؟؟محبت

خلاصه كه علاقه زيادت به موبايل و كنترل  تلويزيون و تلفن باعث شده كه به راحتي باهاشون كار كني يعني كنترل را ميگيري جلو تلويزيون و دكمه هاش را فشار ميدي و يا برنامه مورد علاقه ات را روي موبايل به راحتي اجرا ميكني . صداي بع بعي و هاپو را در مياري ، خدا را بهمون نشون ميدي و دعا هم ميكني ،به عروسكت شير ميدي و روي پاهات تكونش ميدي كه لالا كنه ، اما بين همه اينها خنده هاي الكيت از همه بامزه تره و با اون دو تا دندون كوچولوي خوشگل تيزت خيلي خوردني ميشي . خلاصه كه همه جاي خونه بايد دنبالت بدويم تا نكنه بلايي سر خودت بياري و علاقه زيادي داري كشو لباسهات را باز كني و همه لباسها را يكي يكي بريزي بيرون .

عروسكم روزها ميگذره و من و بابايي بيشتر و بيشتر عاشقت ميشيم ........بوس

 

جز عاشقی

 کاری از من بر نمی آید

پاییز شاهد است..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سیده فاطمه
10 آبان 93 14:53
هزار ماشاءالله به دختر دلبندمون همیشه زیر سایه امام حسین علیه السلام باشه
دلسارا
11 آبان 93 17:32
خاله زهرا كجاست با اون پستهاي قشنگش؟؟؟؟؟؟
خاله زهرا
18 آبان 93 7:33
اصلاً حسین جنس غمش فرق می کنه این راه عشق پیچ و خمش فرق می کنه ..............