دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

موهاي تو

1393/7/23 8:07
نویسنده : نگارينا
1,321 بازدید
اشتراک گذاری

                                 

 

عروسكم موهات را كوتاه كردم و مورد اعتراض همه واقع شدمخجالت و بيشتر از همه خاله مينا كه روزي يه بار به من ميگه گند را زدي به موهاي دخترشاکی . در واقع شدي پسري كه شكل دخترا هست . اما من اينجوري هم عاشقتم بوس. به نظر من اون چيزي كه تو را شبيه پسرا كرده موهات نيست اون شيطنتيه كه از چشمات ميباره و تو رفتارت تجلي پيدا ميكنه گیج. بابات و پدر جون بهت ميگن آقا احسان و تو غش غش براشون ميخنديخنده ،مامان زهره معتقده كه اين اول راه هست و من و بابات از تو شيطون تر بوديم هیپنوتیزم.

 

خلاصه كه بدو ، بريز و بپاش و شيطوني كن كه من ديوانه همين كارهات هستم، دوست دارم شبها از فرط خستگي زودتر از تو بيهوش بشم. محبت

 

 

تو مرا مي خواني
من تو را ناب ترين شعر  زمـــــان  مي دانم ...
و تو هم مي داني...
تا ابد در دل من مي ماني!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله پونه
23 مهر 93 20:17
ای جانم عزیزم همینطوری هم نازو خوشکلی دخمل گلی ولی منم از مامانت شاکی هستم که موهای قشنگتو کوتاه کرده
متین
24 مهر 93 10:56
الهیییییییییییییییییی خدا حفظش کنه برات نگار منم این دخترکتو خیلی دوست داررررررررررررررم به اتفاق علیرضا دیدیمش یعنی علیرضا چن لحظه با مکث نگاش کرد خواهررررررررر مردم از خندهههههه بعد با دهنش ملچ مولوچ کرد
متین
24 مهر 93 10:58
راستی نظرم عوض شد شبیه باباشه
دلسارا
25 مهر 93 18:31
نگارررررررررررر كشتمتتتتتتتتت
معصوم
28 مهر 93 13:21
منم موهای مهرسا رو بردم کوتاه کنم گریه میکرد نصفه کاره گذاشتیم گفتم دیگع نمیخواد بچم هلاک شد تصورشو بکن نصفه نیمه
خاله زهرا
18 آبان 93 7:31
تو چشات خیلی قشنگه ، تو نگات خیلی بلاس تو حساب خوشگلی ات از همه خوشگلا جداس پیش جام چشم تو ، جام جهان نما چیه کاشکی می شد بدونم چشمای تو کار کجاس ؟ همه ی ستاره ها رو اگه خوشید بکنن آسمون باز پیش چشمای تو تاریک و سیاس