دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

لالايي

1393/7/7 9:27
نویسنده : نگارينا
172 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزها خيلي دوست داري موقع خواب برات لالايي بخونم خواب  من هم مشتاق اين وظيفه خطير را مي پذيرم . مرا شاعر كردي دختركمآرام . در چشمم نگاه ميكني و هزاران حرف عاشقانه در نگاهت نهفته است كه مرا به عرش خدايي ميرساند متنظر، و منتظر مي ماني تا برايت بخونم :

 

لالا لالا لالا لالا

دختر ناز من لالا

عزيز دردونه بابا

يكي يكدونه ام لالا

قربون چشماي نازت

فداي صورت ماهت

لالا لالا لالايي

خوشگل ماماني لايي

خواب خوشي اومد لالا

كنار چشمونت لالا

بخوابه دختر نازم

بخوابه هستي مامان

منم اينجام كنار تو

فداي خنده هاي تو

گل گلدون من لالا

عزيز دردونه ام لالا

و همين طور في البداهه برايت ميسرايم ......

 

پي نوشت : ناگفته نماند كه گاهي اوقات با لالايي خوندن خودم هم خوابم ميبره چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله زهرا
18 آبان 93 7:26
نفس ز عمق تو و قله ی تو می گیرم به هر کجا که تو باشی هوای من آن جاست دقایقی است تو را با من و مرا با تو نگاه ثانیه ها مات بر دقایق ماست