دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

هشت ماهگي

1393/6/17 14:24
نویسنده : نگارينا
164 بازدید
اشتراک گذاری

  

با ناباوري تقويم را نگاه ميكنم و ميبينم كه هشت ماهت هم تموم شد اما هنوز اندازه هات كوچولوان ، هنوز لباس سايز 1 ميپوشي ولي خيلي بزرگ شدي دخملك ، خيلي باهوشي و تمام كارهات از سنت جلوتره ، اصلا" تو اشانتيون دختري.محبت

 

دختر مهربونم ديشب رفته بوديم مهموني و تو من را سورپرايز كردي خيلي ذوق زده شده بودمبوس تا ديشب فقط ميتونستي روي چهار دست و پات بلند بشي و چند ثانيه در همون حالت بموني اما ديشب دو سه تا قدم رفتي جلو و دستت را به لبه مبل گرفتي و بلند شدي خنده. الهي  من قربون اون زانوهاي كم توانت برم ، ميدونم كم كمك قوي ميشي و چهار دست و پا ميري ، راه ميري و ميدوي و هر لحظه  من و بابايي را بيشتر و بيشتر عاشق خودت ميكني .محبت

 

تازگيها شير خوردنت به يك بازي مفرح برات تبديل شده، بغل راستش نميتونم اينجا برات توضيح بدم چي كار ميكني اما حالا كه تو اين متن را ميخوني حتما بارها برات تعريف كردم و اگه نكردم بپرس تا بگم برات عسلكم خجالت، منم اصلا مانع اين كارت نميشم و تازه خيلي هم خوشم مياد و خستگي كار را با خنده هاي خوشگلت و شيرين كاريهات از تنم در مياريچشمک.  دكترت بهم گفته بود كه ديگه ميتونم اتاق خوابت را جدا كنم اما من تا حالا چند بار خواستم اين كار را انجام بدم اما نتونستم انگار نفسم به نفست بنده و بايد شبها حتما چند بار چشم باز كنم و ببينمت، لمست كنم، نازت كنم ، ببوسمت و به خودم فشارت بدم تا خواب راحتي برم ، و گويي بيشتر از اينكه تو به من وابسته باشي من به تو وابسته ام و نميتونم تنهايي بخوابمزیبا.

 

معمولا" بعداز ظهرها ميريم پارك و تو مثل همه بچه ها خيلي تاب و سرسره را دوست داريجشن ، البته سرسره را كه به تنهايي نميتوني بري ولي من منتظر اون روزي هستم كه توي پارك روي صندلي بشينم و بالا رفتن تو از پله هاي سرسره و بعد ليز خوردنت را با لذت تماشا كنم .متنظر

 

دختركم امروز يه بيلرسوت خوشگلي برات خريدم اما مطمئنم برات بزرگه ، شايد عيد اندازه ات بشه مانكن من . آخه چرا بزرگ نميشي ، من عاشق بچه تپلوام گل دختر.فرشته

 

 راستي يادم رفت بگم پنج شنبه صبح ميخواستم ببرمت حمام براي همين گذاشتمت توي استخر توپت و رفتم تا لباس و لوسيون وحوله ات را بيارم آرام، شايد 1 دقيقه هم نشد وقتي برگشتم ديدم اومدي اينطرف استخر بادي و دستت را گرفتي بهش و داري مياي دنبال من تعجب، يك لحظه خشكم زده بود مغزم نميتونست تحليل كنه كه چه جوري اومدي اينطرف ،گیج خلاصه كه حسابي شوكه شده بودم ، هم ترسيده بودم و هم خنده ام گرفته بود . يكم هم مراقب قلب ما باش عزيزدلم ....

 

چرخی بزن
برقص در من
دنیا
با شادمانی تو
به کام من می چرخد...

پسندها (1)

نظرات (7)

سیده فاطمه
23 شهریور 93 11:00
ای جاااااااااان ماشاءالله لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم ماه که میگن اینه؟
مامان ماهان
23 شهریور 93 12:50
ای جان به این عروسک خوشگل...مامانش ذوست داریم ببینمش..بیا پیشمون دیگه... رتا جونی از حالا به بعد خیلی شوکه تون میکنه خیلی خیلی مراقبش باشین دخمل نازمون رو..
خاله زهرا
23 شهریور 93 16:05
پروانه بی تاب گلی است که برای تو چیده ام گل را به شاخه می بندم پروانه آرام می شود شعری برای تو می چینم .......
متین
23 شهریور 93 22:59
تبارک الله احسن الخالقین یعنی نگار با خودت مو نمیزنه خدا برات نگهش داره خواهر
دلسارا
24 شهریور 93 0:50
هزارالله اکبر به رستا جونم . خیلی هم زیبا.................. نگار جونم گول لیدا رو نخور . هی دختردارها رو دعوت میکنه خونشون . میخواد مگه چند تا زن برای ماهان جیگری بگیره ؟
خاله پونه
25 شهریور 93 18:50
____________$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$ برای دختر گلی خودم رستا جونی
معصوم
26 شهریور 93 11:58
من که بدون مامانم هیچم بعضی وقتا دلم خیلی میگیره از اینکه هیچ وقتی برا خودم ندارم ولی شیرینی مهرسا همه چیو از بین میبره