دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

ماه رمضان امسال

1393/4/30 10:49
نویسنده : نگارينا
128 بازدید
اشتراک گذاری

شيطونك مامان ماه رمضان امسال هم داره تموم ميشه، من حال و هواي شبهاي قدر را خيلي دوست دارم ، شبهاي قدر هم رفت اما نشد امسال اون طوري كه دلم ميخواد  براي خودم وقت بزارم غمگین. آخه ماشا... اينقدر شيطون شدي كه وقتي كنارتم هيچ كار ديگه اي نميتونم بكنم و اينقدر ازم انرژي ميگيري كه به محض خوابيدن تو منم بيهوش ميشم ، تازه خستگي سر كار هم  چند مدتي است كه اضافه شده خسته ولي من براي سال آينده حسابي به خودم وعده دادم تا ببينيم كه خانم خانما تا سال آينده چقدر خانم ميشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟چشمک

 

راستش امسال هوا به قدري گرمه و روزها طولاني كه من همه اش نگران بابايي هستم كه روزه گرفتن ضعيف و مريضش بكنه ولي بابايي تو قوي تر از اين حرفهاست زبان

 

چند روز پيش وقت دكتر داشتيم و آقاي دكتر از روند وزنگيريت اصلا" راضي نبود و توصيه كرد درمواقعي كه خونه نيستم اگر شيري كه برات ميدوشم كافي نبود از شير خشك استفاده كنيم و همه تلاش من براي اينكه تو شير خشك نخوري بي ثمر شد ، آخه تو نميدوني شير دوشيدن چقدر كار سختيه ناز گل خانم ....زیبا اما تو به حدي شيطوني ميكني كه من فكر نميكنم با شير خشك هم تپل و مپل بشي هیپنوتیزم

 

الان خيلي به صداي بابات عكس العمل نشون ميدي و صداش از هر جا كه بياد تو به سمتش ميري و براش ذوق ميكني . كافيه يك صداي آهنگين از كسي در بياد تو فوري شروع به بالا و پايين رفتن ميكني. روروئكت را هم خيلي دوست داري  ، با اينكه دكترها معتقدن كه چيز خوبي نيست نهاما بچه ها خيلي دوستش دارن چون ميتونن باهاش به همه جا سر بزنن و فضولي كنن ،البته تو هم براي مدت طولاني توش نميموني و فورا مياي پيش من و ميخواي كه بغلت كنم .بغل به محض اينكه روي زمين ميخوابونمت غلت ميزني و با سرعت برق سينه خيز ميري ، به قدري تند ميري كه پشت انگشت يكي از پاهات تاول زده و مجبورم تو اين گرما بهت جوراب بپوشونم.خطا

براي خاله نگين و عمه الهه و عمه الهام خيلي ذوق ميكني و دست و پا ميزني ، معلومه كه خيلي دوستشون داري عزيزكم محبت. وقتي از سر كار ميرسم اون لبخند قشنگي كه تحويلم ميدي و ميپري تو بغلم همه خستگي كار را ازم دور ميكنه و ديگه تا صبح روز بعد دوست ندارم يه لحظه هم ازت دور باشم و همه شيطونيها و غرغر ها و خنده هات را به جون ميخرم آرام. خدارا شكر دخترم كه وقتي نيستم مامان زهره به اين خوبي حتي بهتر از من  ازت مراقبت ميكنه و تو پيشش خيلي راحتي و ما خيلي مديونش هستيم .مرسي مامان زهره بوس

 

امروز يه سايت خوبي بهم معرفي شد كه شعرهاي كودكانه و قديمي توش هست و من اين شعر ار خيلي دوست دارم و وقتي بچه بودم خيلي شنيدم و ازش خاطره دارم :

 

تو که ماه بلند آسمونی
منم ستاره می*شم دورتُ می*گیرم
اگه ستاره بشی دورمُ بگیری
منم ابر می*شم روتُ می*گیرم
اگه ابر بشی رومُ بگیری
منم بارون می*شم چیک چیک می*بارم
اگه بارون بشی چیک چیک بباری
منم سبزه می*شم سر در می*آرم
تو که سبزه می*شی سر در میاری
منم گل می*شم و پهلوت می*شم
تو که گل می*شی و پلهوم می*شینی
منم بلبل می*شم چهچه می*خونم

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان افسانه
30 تیر 93 11:09
نماز وروزه هاتون قبول باشه خدا فرشته کوچولوی نازتونوبراتون نگهداره خیلی ماهه
سیده فاطمه
30 تیر 93 11:53
منم بعد چند وقت دوشیدن دکتر علی گفت شیرخشک هم بدم ولی با دادن شیرخشک هم وزن گیریش فرقی نکرد تا اینکه دکتر به این نتیجه رسید که مشکلی نداره و ژنتیکیه و من بعد چهار ماه شیرخشک رو دوباره قطع کردم
خاله زهرا
30 تیر 93 14:20
تو چه نزدیکی با من ببین چگونه از قلبم سر می روی و از چشمم فرو می ریزی..............
دلسارا
4 مرداد 93 1:51
نگار جونم ... دختر باید باربی باشه . شعری هم که گذاشتی عالییییی بود
حنا
6 مرداد 93 11:48
::)) خدا حفظ کنه این خوشگل خانم رو...خیلی خوردنیه
مامان
13 مرداد 93 22:33
برای خوشگل خانم و مامان گلش...