دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

و بالاخره خونه جدید

1393/4/7 1:42
نویسنده : نگارينا
135 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم به نظر من یکی از سخت ترین کارهای دنیا اسباب کشی و جابه جا شدن خونه هست و هفته سختی را گذروندیم ولی شکر خدا با کمک همه تموم شد و الان دو سه روزه توی خونه جدیدمون جا افتادیم. اینجا همه چیز عالیه فقط متاسقانه اتاق تو کوچکتر از قبل شده .من این چند وقته اصلا فرصت نکردم برات بنویسم و الان همه خسته تر از اونی هستم که ذهنم یاری کنه ولی میخواستم همین چند سطر از این روزها یادگار بمونه و بدونی که همه  روزها مثل هم نیستن ولی خدارا شکر که همه این سختیها برای یک تغییر خوب و شیرین توی زندگیمون بوده.

میخواهم هر لحظه ببوسمت وببویمت که تو هر دقیقه از قبل شیرین تریمحبت (احساس یک مادر خسته از کار روزانه و سرشار از عشق تو )

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله زهرا
22 تیر 93 8:01
اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست من از تو می نویسم و این کیمیا کم است
متین
23 تیر 93 13:28
خونه نو مبارک نگارجونم الهی بهتر و بزرگترشو بخری ما هم پیش خرید کردیم انشالله خدا بقیه پولشم برامون برسونه دم عید میریم سرخونمون مرسي متين جونم ، انشا... به بركت قدم عليرضا همه اش به راحتي جور ميشه