دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

یه عالمه حرف

1393/3/8 2:01
نویسنده : نگارينا
147 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم خیلی حرف دارم که برات تعجببنویسم اما چه کنم که در این مقطع از زندگیمون با کمبود وقت مواجه شدم و اینقدر خسته میشم که شبها هم وقتی با هم میریم که بخوابیم گاهی اوقات زودتر از تو خوابم میبره ، تو هم خیلی شیطون شدی و کلی انرژی از آدم میگیری خسته ولی من همه کارها را با جون و دلم برای تو میکنم ناز گل مهربونم آرام

 

از کجا بگم ؟ از غلت زدنهات که در یک چشم بهم زدن سه چهار تا غلت میزنی یا از اینکه تلاش میکنی روی دستهات بلند بشی و چهار دست و پا بری اما هنوز نمیتونی بعد حرصت میگیره و شروع میکنی به گریه و من بلندت میکنم و غرق بوسه ات میکنم .بوس وقتی دستت را میگیرم سریعا" می ایستی و راه که چه عرض کنم میدوی و گاهی اوقات من غافلگیر میشم تو کنترل کردنت خطا. از اینکه دیگه لباسهای دَ دَ من را میشناسی و وقتی من مانتو و روسری میپوشم شروع میکنی به دست و پا زدن و خوشحالی خنده.از آواز خوندن هات هم که هر چی بگم کمه وقتی هم میزنی زیر آواز دیگه نمیشه آرومت کرد ، امروز رفته بودیم کاغذ دیواری بگیریم آینقدر آواز خوندی که همه مشتری و فروشنده کارشون را ول کرده بودن و تو را نگاه میکردن گیج، جالبه که مثل باباییت یهو باتریت تموم میشه و هر جا باشی در یک لحظه چشمهای خوشگلت بسته میشه  و میخوابی خواب آلود،خلاصه اینکه هر روز یک روز نو ، جدید و دوست داشتنی با تو هست و هر روز تو کار جدیدی یاد میگیری .محبت

 

در مورد حساسیت به پروتیین گاوی هم بگم که خیلی مامان را ترسوندی ، سکوتیه روز تو پی پی جنابعالی رگه های فرمز رنگی مشاهده کردم و از اون روز طبق دستور پزشک هر آنچه که به گاو مربوط میشه از غذای بنده حذف شده و چون چند روز بعد هم دوباره تکرار شد حتی مغزیجات هم ممنوع اعلام شده و فعلا" مامان در تحریم به  سر میبره اما فدای یک تار موی تو . خجالتراستش را بگم این مامان شکموت تنها چیزی که ممکنه هوس بکنه و دلش بهواد و نتونه بخوره پیتزاست خوشمزه

 

این روزها وضع خونه هم حسابی دیدنی شده ، با کمک مامان زهره داریم یواش یواش وسایل خونه را جمع و جور و بسته بندی میکنیم و آماده میشیم برای رفتن به خونه جدیدمون بغل.میترسم یکباره وسیله جمع کردن  تو را اذیت بکنه برای همین یک قسمت از خونه به کارتنهای جمع شده اختصاص یافته و انشا.. تا اخر این ماه دیگه توی خونه جدیدمون ساکن میشیم .فرشته

 

دخترک مامان دیگه بره بخوابه که برای شیطنتهای فردای تو انرژی داشته باشه قه قهه

 

در بنفشه زار چشم تو
برگ هاى زرد و نيلى و بنفش،عطرهاى سبز و آبى و كبود
نغمه هاى ناشنيده ساز مى كنند
بهتر از تمام نغمه ها و ساز ها!
روى مخمل لطيف گونه هات
غنچه هاى رنگ رنگ ناز
برگ هاى تازه تازه باز مى كنند
بهتر از تمام رنگ ها و رازها!
خوبِ خوبِ نازنين من!
نام تو هميشه مرا مست مى كند
بهتر از شراب.
بهتر از تمام شعرهاى ناب!

پی نوشت: (خاله زهرا به نظر ما حیفه که شعرهای قشنگ شما تو صفخه نظرات فقط باشه چشمک یه وقت فکر نکنی مامانمون تنبله که دنبال شعر قشنگ بگرده هااااااااااااااخندونک)
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله زهرا
10 خرداد 93 8:32
تو را دارم اي گل، جهان با من است. تو تا با مني، جان جان با من است. چو مي‌تابد از دور پيشاني‌ات كران تا كران آسمان با من است. چو خندان به سوي من آيي به مهر بهاري پر از ارغوان با من است ! كنار تو هر لحظه گويم به خويش كه خوشبختي بي‌كران با من است. روانم بياسايد از هر غمي چو بينم كه مهرت روان با من است. چه غم دارم از تلخي روزگار، شكر خنده آن دهان با من است