دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

نقل مجلس

1393/2/27 2:06
نویسنده : نگارينا
163 بازدید
اشتراک گذاری

آره گلکم تو نقل مجلسی ، با تو هر کجا که پا میذارم صدای دست و جیغ  و هورا بلند میشه ، بارها شده که تو خیابون دختر ها خواستن که ازت عکس بگیرن و خانمهای مسن تر خواستن که یه لحظه بغلت کنن،انگاری که خاطرات جوانی خودشون را مرور میکنن. پسر بچه ها هم که عاشقت میشن مخصوصا وقتی تو کالسکه ات میشینی و ژست میگیری انگاری سوار مرسدس بنز 2014 هستی ، خلاصه که با تو بودن عالمی داره که نگو

محبت.................

 

امشب رفته بودیم عقد دختر دایی بابایی و تو به اندازه عروس خانوم در مرکز توجه همه بودی و اینقدر با وقار و آروم بودی که من باورم نمیشد ، فکر میکردم 1-2 ساعت نهایتا" دوام بیاری ولی کلی ذوق کرده بودی و یه دور با همه رقصیدی جشن

 

الان که داشتم میخوابوندمت به این فکر میکردم که آیا روزی لجبازی های کودکانه یا غرور نوجوانی و یا خودسری های جوانیت ذره ای از این عشق بی نهایتمان را کم میکنه و یا این علاقه با بزرگ شدن تو هم بزرگ و بزرگ تر میشه و آیا وجود من ظرفیت این همه را دارد ؟؟؟؟؟؟

 

این معصومیتی که الان داری بینظیره و من بهترین و شیرین ترین لحظه هایم با تو هنگام شیر خوردن توست وقتی که با یه دستت، دستم را میگیری و با دست دیگرت یقه لباسم را و من مرتب بر دستانت بوسه میزنم عشق من بوس و فکر میکنم در برابر این احساس خوشایندی که با تو دارم هر کاری که برایت بکنم باز هم کم است خجالت

 

من روز خود را با آفتاب روي تو
كز مشرق خيال دميده است
آغاز مي كنم


من با تو مي نويسم و مي خوانم
من با تو راه مي روم و حرف مي زنم

وز شوق اين خيال
كه دستم به دست توست
من به جاي راه رفتن
پرواز مي كنم
.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دلسارا
28 اردیبهشت 93 14:26
نگار مهربونم چقدر ساده و دلنشین می نویسی .
پونه
1 خرداد 93 19:41
دخترمون خانومه عزیزه تکه یدونس
سمیرا
2 خرداد 93 19:57
رستا خانم خوشگل نقل مجلس نباشه پس کی بایدباشه خیلی نازشدی عزیزم
خاله زهرا
3 خرداد 93 8:33
در بنفشه زار چشم تو برگ هاى زرد و نيلى و بنفش،عطرهاى سبز و آبى و كبود نغمه هاى ناشنيده ساز مى كنند بهتر از تمام نغمه ها و ساز ها! روى مخمل لطيف گونه هات غنچه هاى رنگ رنگ ناز برگ هاى تازه تازه باز مى كنند بهتر از تمام رنگ ها و رازها! خوبِ خوبِ نازنين من! نام تو هميشه مرا مست مى كند بهتر از شراب. بهتر از تمام شعرهاى ناب!
متین
3 خرداد 93 20:07
قربون این نقل خوشمزه برم که انقد خواستنی و خوردنی شده