دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

روزهای پر مشغله

1393/2/6 1:48
نویسنده : نگارينا
331 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرکم روزهای پر مشغله ای را داریم میگذرونیم و درگیر بازسازی خونه ای هستیم که خریدیم هر روز یه کاری پیش میاد و رسیدگی به کارهای تو هم وقت چندانی برای سر زدن به وبلاگت باقی نمیذاره حتی برای روز مادر که قشنگترین روز این سال بوده هم نتونستم بیام و چیزی بنویسم خجالت. یه روز برای کابینت میریم ، یه روز برای کف پوش و کاغذ دیواری و سرامیک وپکیج و ... خلاصه همه چیز و من نگرانم که توی این گرفتاریها نکنه تو اذیت بشی آخ، البته دخترکم تا حالا کمال همکاری را با ما کرده و از حالا  مامان و بابایی را حسابی درک میکنه .مژه

 

 

گل دختر باید بگم که نحوه حرف زدنت دوباره عوض شده و بیشتر شبیه قرقره کردن آب دهنت هست که بعضی وقتا هم میپره تو گلوت و من را میترسونی.وقت تمام تا دیروز وقتی دستت را میگرفتم بلند میشدی و میشستی اما از دیروز پاهات را سفت میکنی و پا میشی می ایستی و من از تعجب شاخ دراوردم آخه چرا اینقدر عجله داری گلکم. سوالوقتی هم که میخوابونیمت مرتب خودت را بالا میکشی تا بلند بشی ، من فکر کنم تو خیلی دختر شیطونی باشی . ابرو

 

 

بعد از ظهرها که بابایی میاد و باهات بازی میکنه یه جوری براش ذوق میکنی که فقط مخصوص باباییته و برای کس دیگه ای اینجوری ذوق نمیکنی .لبخندفکر کنم از حالا باید به رابطه تو و بابات حسودی کنم  ،هم به خاطر این رفتارهای تو و هم به خاطر اینکه قبلا بابایی وقتی خسته میومد اصلا مارا تحویل نمیگرفت تا استراحت کنه و خستگیش در بره اما حالا از راه که میرسه هنوز لباس درنیورده باید با دخترش حال و احوال و بازی کنه  و این است رسم روزگار و داستان پدر و دختر ها متفکر

 

 

فرشته کوچولوی من برق چشمات وقتی به من نگاه میکنی ، غنچه لبهات و اون صدای غر مانندت همراه با خنده وقتی که میخوابونمت که بهت شیر بدم من  را دیوونه میکنه عسلک و هر روزم شیرین تر از روز گذشته هست و وابستگی من به تو بیشترقلبماچقلبماچقلبماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله زهرا
6 اردیبهشت 93 13:24
بي شك جهان را به عشق كسي آفريده اند چون من كه آفريده ام از عشق جهاني براي تو...............
دلسارا
9 اردیبهشت 93 20:32
به به چه دخمل خوش قدمی . انشااله از برکت قدم دخملی یه برج بخرین خاله
مامان
12 اردیبهشت 93 23:41
مبارک باشه خانمی انشالله همیشه از این مشغله ها باشه...