دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

سه ماهگی

1393/1/18 12:15
نویسنده : نگارينا
234 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل دخترم سه ماه گذشت و تو امروز سه ماه و پنج روز داری خجالت ، چه روزهایی را با هم گذروندیم هم شیرین بوده هم سخت بوده و هم پر از استرس ولی با نگاه کردن به صورت تو همه چیز جایش را فقط و فقط به عشق میده قلب

 

من گفته بودم که تو خیلی کنجکاو و فضولی و همه جا را با دقت برانداز میکنی اما فکر نمیکردم اینقدر زرنگ هم باشی چون دیروز در کمال تعجب دیدم که غلت زدی و من اول خیلی تعجب کردم و باورم نمیشد ولی وقتی دوباره این کار را تکرار کردی بغلت کردم و غرق بوسه ماچماچماچ

خیلی لحظه قشنگی بود نازگل خانم مژه

 

چند روزه حرف زدنت تغییر کرده و بیشتر شبیه غر زدن شده اما در کل شما دختر خیلی خوش اخلاقی هستی بغل و من مامان خوش شانسی هورا

 

 

دکتر هم رفتیم و نظرش اینه که خیلی خوب وزن نگرفتی و این شاید به خاطر بازیگوشی و شیر نخوردنت هست هیپنوتیزمبا اینکه من برای شیر خوردنت خیلی وقت میذارم ولی بیشتر توی خواب شیر میخوری و اگر همین طور پیش بری غذای کمکی را زودتر برات شروع میکنه فرشته

 

 

 خلاصه که  روزها با تو شیرین و متنوع هست ملوسکم و دنیا برام عوض شده خیلی چیزهایی که قبلا" اصلا اهمیتی نداشت مهم شده و چیزهایی که قبلا" برام مهم بود الان کاملا رنگ باخته ولی من از این تغییرات کاملا" راضیم از خود راضی و تو همه زندگی من و بابایی هستیقلب

 

كلمه ميشوم


شبيه دوستت دارم


مي گويي سلام


و تمام ترانه هاي عاشقان جهان


در من جاري ميشود


(و من دوباره از خاله زهرا تقلب میکنم خجالتآخه شعرهاش قشنگه)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله زهرا
18 فروردین 93 13:34
تو اي ماه زيباي روياي من عزير تمام غزل هاي من زمستان من با تو يعني بهار عبور ترن از دل پنبه زار وهمخواني كاج با آفتاب طلوع قشنگ شقايق بر آب خاله جوني داري شبيه مامان خوشگلت مي شي دلم واستون تنگ شده
دلسارا
19 فروردین 93 13:06
وای عزیز دلم ... من قلبونت برم خاله جونم که تو ماشااله هزار ماشااله انقدر خوشملی ... خوشمزه هم هستی که ... خاله نمیگی قلب من یه هو وایمیسیه ..؟ یه بوس محکم و آبدار از طرف من و دلسا برای رستا خانم گل گلاب غذانخور باهوش و کنجکاو
هانی
19 فروردین 93 22:03
وایییییییی الهی چه ناز شده ماشاالله خیلی شبیه خودته نگار جونم
سیده فاطمه
20 فروردین 93 12:01
ماشاءالله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم خیلی نازنین و زیبا ماه پاره ببوسش
سیده فاطمه
20 فروردین 93 12:01
سلام مامانی گل گلاب رای گیری مسابقه عکسمون شروع شد بیاید رای بدید: http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=21233&ChatDate=20-1-1393
متين
25 فروردین 93 11:05
الهي فداش بشم، خيلي دوست داشتنيه
خاله لیدا مامان ماهان
25 فروردین 93 14:26
وای خاله قربونت برم چقدر بزرگ شدی!!! این دوست شیطونت که نمیذاره بیام الانم خوابیده من اومدم ... بذار ببینمت بخدا این دفعه دیگه میخورمت اینقدر که خوشمزه ای ماشالله لا حول ولا قوه الا بالله...
پونه
25 فروردین 93 20:27
ماشالله هزار ماشالله این نازگل خانوم اینقدر ناز شده بووووووووس
نونیش
26 فروردین 93 9:58
ای جانم رستا.ماشالا.هزار ماشالا ...
سمیرا
30 فروردین 93 19:51
ای جانم فندقی خیلی نانازشدی قربونت بشم
سمیرا
30 فروردین 93 19:55
خیلی نانازشدی عسلم