دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

سال نو

1392/12/28 13:04
نویسنده : نگارينا
302 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم روزها آنقدر تند تند میگذره که باورم نمیشه یکسال گذشته تعجب، سال گذشته این موقع اصلا فکر نمیکردم که اکنون تو در آغوشم باشی و به من لبخند بزنی قلب، فکر نمیکردم موفق بشیم بعد از چند سال تلاش بالاخره خونمون را عوض کنیم . تو اینچنین دختر خوش قدم و با برکتی هستی و لطف خدای بزرگ دوباره و دوباره شامل حالمون شد.فرشته به قول بابایی اگه ما میخواستیم برای این کار برنامه ریزی کنیم هیچ وقت نمیتونستیم ، اما وقتی همه چیز را میسپاری دست خدا اونطوری برات برنامه ریزی میکنه که حیرت میکنی و همه چی با هم جور میشه .لبخند

 

نازگل خانم باز هم بزرگ شدی به جوجه های روی چراغ اتاقت  و به عروسک هایی که روی یخچال هست و عکسهای عروسکی روی پوشکت خیلی علاقه مندی و در هر شرایطی باشی بهشون میخندی چشمک، وقتی پوشکت را باز میکنم به شدت دست و پا میزنی و ذوق میکنی و به صورت ماهرنه ای از دست من در میری که پوشکت نکنم هیپنوتیزم. من نمیدونم رشد ناخنهای تو چقدر میتونه باشه که هر چی من کوتاهشون میکنم باز هم تو خودت و ما را چنگ میزنی.آخ

 

 

خلاصه که روزها در گذره و ما به انتهای امسال رسیدیم که سالی فراموش نشدنی و به یاد ماندنی در تقویم زندگی ماست و عید امسال هم با تو عیدی بی نظیر خواهد  بود .

 

اولین عیدت مبارک باشه عزیز دل مامان و بابا ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پونه
28 اسفند 92 22:25
سال نوت مبارک نازگل خانم خوش قدم
دلسارا
29 اسفند 92 13:09
نگارجون چنگ رو كه نگو .... داغون ميكنن آدم رو ..... دلسا هم ناخنهاش زود رشد ميكنه . دركت ميكنم دوستم