دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

دوماهگی و واکسن

1392/12/18 10:06
نویسنده : نگارينا
158 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز صبورم دو ماه شیرین را با هم سپری کردیم تا به روز واکسن دو ماهگیت رسیدیم ، من همه اش برای این روز استرس داشتم . بالاخره چهارشنبه صبح رفتیم و تو خیلی خانوم بودی با اینکه خیلی دردت گرفته بود اما زود آروم شدی و حسابی با درد پا و تبت صبوری کردی و خدا را شکر این دو سه روز را با کمک مامان زهره پشت سر گذاشتیم و تو دوباره امروز دختر خندان من بودی قلب

 

آنقدر خانومی که وقتی از خواب بیدار میشی با خودت بازی میکنی و من متوجه بیدار شدنت نمیشوم و وقتی میام  بالا سرت از اون لبخند های قشنگت تحویلم میدی .لبخند

 

وقتی مهمون داریم یا میریم مهمونی تو همیشه خیلی آرومی و آبروداری میکنی و مثل یک دختر بزرگ خانوم رفتار میکنی خجالت

 

دیگه من و بابایی را به خوبی می شناسی و با هامون حرف میزنی و جوابمون را میدی ، قشنگ ترین آقوی دنیا را میگی .فرشته

 

وقتی پوشکت را عوض میکنم دو تا پات را میذاری زمین و قمبل خوشگلت را بلند میکنی و بعد دستای منو میگیری و بلند میشی تشویق

خلاصه که به قول بابایی بهترین و قشنگ ترین دختر دنیایی ماچ که الان فقط 63 روزشه ولی تمام دنیای من و باباییشه قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پونه
18 اسفند 92 19:23
وای عزیز دلم خیلی اذیت شدی واسه واکسنت اما خب واسه سلامتیت نیازه نازگل خانوم. وای از من بپرسید تا بگم این دخملمون چقدر خانوم و آرومه قربونش برم من دختر خوش اخلاق نگار جون خیرش رو ببینید واقعا پدرش درست گفته بهترین و قشنگ ترینه دخترمون
خاله زهرا
28 اسفند 92 15:02
دوستت دارم ..................واين تمام من است ............
سیده فاطمه
1 فروردین 93 8:40
بهارم دخترم از خواب برخیز شكر خندي بزن و شوري برانگيز گل اقبال من اي غنچه ي ناز بهار آمد تو هم با او بياميز بهارم دخترم آغوش واكن كه از هر گوشه، گل آغوش وا كرد زمستان ملال انگيز بگذشت بهاران خنده بر لب آشنا كرد بهارم، دخترم، صحرا هياهوست چمن زير پر و بال پرستوست كبود آسمان همرنگ درياست كبود چشم تو زيبا تر از اوست بهارم، دخترم، نوروز آمد تبسم بر رخ مردم كند گل تماشا كن تبسم هاي او را تبسم كن كه خود را گم كند گل بهارم، دخترم، دست طبيعت اگر از ابرها گوهر ببارد و گر از هر گلش جوشد بهاري بهاري از تو زيبا تر نيارد بهارم، دخترم، چون خنده ي صبح اميدي مي دمد در خنده تو به چشم خويشتن مي بينم از دور بهار دلكش آينده ي تو بهارتون سرشار از رستگاری
خاله لیدا مامان ماهان
1 فروردین 93 23:03
عزیز دلم عیدت مبارک.... از خدا میخوام برای تو و خانواده خوبت بهترینا رو فراهم کنه... انشالله سال خوبی داشته باشین پر از شادی و سال دیگه نوروز حسابی شیطونی کنی قربونت برم... خاله جون نظر دهی پستت غیر فعاله که اینجا نظر دادم...