دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

حیرت

1392/10/19 11:59
نویسنده : نگارينا
618 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

تو آمدی من در حیرتم ، در حیرت این عشق فزاینده ای که می جوشد ، تو آمدی و من در حیرتم در حیرت این لطف بی اندازه الهی که شامل حالم شده و نمی دانم تو پاداش کدام کار خوب منی دلبندم . براستی مادران چه بی اندازه خوشبختند و تا وقتی مادر نباشی آن را نمی فهمی که در انتظارش بودن و عشق آمدنش را داشتن چیست و در آعوش کشیدن و بوییدنش چیست؟

 

 

 

خداوندا خدایا این نعمت را به  تمامی زنان اعطا فرما

خداوندا خدایا کمکم کن آنی و حتی کمتر از آنی از درک این لذت غافل نباشم و روزی برایم تکراری نگردد .

 

دخترگلم این روزها آنقدر ساعتهایم با بودنت مملو و سرشار از عشق است که وقتی برای سر زدن به وبلاگت نمیمونه ، اما قول میدم بزودی تمام وقایع را به تفصیل بنویسم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

دلسارا
19 دی 92 16:43
عزیزم................. خوش اومدی .... انقدر مشتاق دیدنت بودم که کلمات از یادم رفتن .... باورم نمیشه معجزه خانوم..... نگار جان دیروز بهت زنگ زدم برنداشتی ... جویای احوالت هستم
سميرا
19 دی 92 16:58
رستاي توپولوي خوشگل وناز زميني شدنت مبارك خدابرات حفظش كنه نگار جونم
مروارید
21 دی 92 7:08
نگار عزیزم امیدوارم خدا رستای عزیزت رو در پناه خودش حفظ کنه از صمیم قلب برات خوشحالم مطمئن هستم که رستا پاداش صبر جمیلی هست که تو در قبال دوقلوها از خودت نشون دادی عزیزم ان الله مع الصابرین هزاران هزار بار تبریک به خاطر تولد این گل زیبا به تو و همسرت
سیده فاطمه
21 دی 92 13:06
عزیزززززززم ببوسش این گل بهشتی رو نازه ماشاءالل لا حول و لا قه الا بالله العلیالعظیم مراقب خودتم باش کاری داشتی حتما بگو
متین
21 دی 92 14:45
تبارک الله احسن الخالقین قربون خدا برم بخاطر هدیه زیباش خیلی خوشگلی خاله جون هزار ماشالله الهی سالهای درازی زیر سایه مامان و بابات زندگی کنی
نیلوفر
22 دی 92 11:31
عزیزم قدمت مبارک
زی زی بانو
22 دی 92 19:19
مبارررررررررررررکه
خاله پونه
23 دی 92 0:07
سلام خاله جون سلام عزيزم نميدوني چقدر خوشحالم كه روي ماهت رو ديدم عزيزم.تو هم كه مثل مامانت ناز و خوشگلي نازگل خانوم.تولدت مبارك گل زيبا. نگاررررر جون تبريك بخاطر اين فرشته كوچولو
فهیمه مامان هستی
24 دی 92 15:41
قدمش مبارک باشه خانوم خوشگله
مژگان مامان مهرسام
28 دی 92 16:22
عزیز دلم مموشک خاله دارم با چشمای خیس عکستو می بینم و خداروشکر می کنم. خوش اومدی عزیزم نگار جون خیلی واست خوشحالم
سعیده
9 بهمن 92 14:05
سلام نگار جون خیلی خوشحال شدم دخمل خوشکلت رو دیدم ایشالا صحیح و سالم در کنار هم روزایه خوبی رو سپری کنین، تبریکککککککک مهراد منتظر دخملتون بزرگ شه