دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

دیدار من و لیمو ترش و آقای مهربانی

1392/4/9 13:45
نویسنده : نگارينا
147 بازدید
اشتراک گذاری

در عین ناباوری سر از مشهد درآوردیم در حالیکه اصلا انتظارش را نداشتیم ،امام رضا دوباره لطفش را بهمون ثابت کرد . من صبح چهارشنبه واقعا دلم خواست برم و شب اونجا بودم و بسیار زیارت دلچسبی بود. مگه نه لیمو ترش من ؟؟؟؟قلب

خیلی برای همه دوستامون دعا کردیم ،برای همه اونهایی که التماس دعا گفته بودن و حتی اونهایی که نگفته بودن  ....لبخند

انشا... که دعاهامون و زیارتمون قبول درگاه باری تعالی قرار گیرد ...فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الی مامی آراد
10 تیر 92 8:09
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم
متين
10 تیر 92 8:43
انشالله كه قبوله، به قول بچه ها اين ني ني ماركوپولو ميشه
خاله زهرا
10 تیر 92 13:37
مثل اینکه باز هم خدا روی قالی دلم قدم گذاشته در میان رشته های نازک دلم نقش یک درخت و یک پرنده کاشته *** قلب من چقدر قیمتی است چون که قالی ظریف و دست باف اوست . . . خوش به احوالت كه خدا دوست داره و به نداي قلبت گوش ميده