دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

بی تابی برای تو

1392/9/25 10:16
نویسنده : نگارينا
123 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

هفته سی و هفتم بارداری :

تبريك! كودك شما كامل شده است و از اين به بعد قادر خواهد بود كه به زندگي در خارج رحم ادامه دهد. كودكاني كه قبل از 37 هفتگي به دنيا بيايند نارس و به آنهايي كه بعد از 42 هفته به دنيا بيايند ديرشده مي گويند. وزن كودك شما كمي بيشتر از 2720 گرم است و از سر تا پاشنه پا حدود 48.2 تا 50.8 سانتي متر طول دارد.
موي سر بسياري از كودكان در هنگام تولد كامل است و طول موهاي آنها ممكن است بين 1.2 تا 3.8 سانتي متر باشد. اگر رنگ موي كودك شما با خود شما يكسان نيست تعجب نكنيد. برخي نوزادان هم تنها كمي موي كرك مانند دارند.کودک در مایعی که او را احاطه کرده به تمرین تنفس مشغول است تا در موقع مقرر این عمل را به کمال برساند. در کنار این کار، اعمال دیگری نظیر مکیدن شست دست، چرخاندن سر، بلعیدن، پلک زدن و گرفتن با دست‌ها را نیز تمرین می کند.

دخترکم  یعنی در کدام  روز تقویم چشم در جشمم می گشایی ، قدم در زتدگیم می گذاری و برای اولین بار صدای گریه ات در گوشم می پیجد . نمی دانم کدام یک از روزهای قشنگ پروردگارم هست آن روز ؟؟؟

وعده داده اند که دختر زمستانی هستی ولی هنوز 5 روز دیگر هم تا آخر پاییز مانده است و من دیگر بی تاب و منتظرت هستم هر لحظه و هر ثانیهقلب و دوست دارم هر زمان که پروردگارمان مقرر فرمود سالم و سلامت در آغوشت بکشم  بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دلسارا
25 آذر 92 12:47
ای نخورده مست .... لحظه دیدار نزدیک است ....
خاله زهرا
30 آذر 92 8:44
با ساعت دلم وقت دقیق آمدن توست/ من ایستاده ام مانند تک درخت سر کوچه با شاخه هایی از آغوش با برگ هایی از بوسه من ایستاده ام با شاخه هایی از تابستان با برگ هایی از پاییز هنگام شعله ور شدن من، هنگام شعله ور شدن توست ها ... چشم ها را می بندم ها ... گوش ها را می گیرم با ساعت مشامم اینک : وقت عبور عطر تن توست