دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

رستا یعنی رستگار شده

1392/9/24 20:01
نویسنده : نگارينا
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

رستا یعنی دختر آزاده من

دختر گلم بالاخره اسم قشنگت معلوم شد و من عاشقشم قلب

بابایی با این اسم موافقت کرد و دیروز برای اولین بار تو را به این نام نامید .ماچدختر گلم این اسم همه پارامترهایی را که من برای اسم تو در نظر داشتم داره و هم خیلی خوش آواستلبخند و من از اینکه تو را به این نام صدا بزنم لذت می برم مژهامیدوارم که تو هم اسمت را دوست داشته باشی و در آینده هرگز لحظه ای در ذهنت اسم دیگری را جایگزین نکنی لبخند. لازم به ذکر است که بابایی معنی اسمت را در همه زبانهای زنده دنیا بررسی کرده و در همه زبانها دارای معانی نیکویی بوده است . بغلپس تو اگر در آینده تصمیم بگیری در کشور دیگری هم زندگی کنی از این لحاظ هیچ مشکلی نداری قلب

در اینجا میخوام از همه خاله هایی که صبوری کردند تا ما اسم دخمل را انتخاب کنیم تشکر کنم قلب( خاله فاطمه ، خاله سارا ،خاله نونیش ،خاله زهرا، خاله متین و خاله سمیرا )ماچ و امیدواریم که اسم گل دختر را پسندیده باشند بغل

 

تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست

محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست

از تو تا ما سخن عشق همان است که رفت

که در این وصف زبان هنری گویا نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نونیش
26 آذر 92 9:07
به به ...از نام رو نمایی شد... نامدار باشه و رستگار.ان شاالله
سميرا و رونيكا
27 آذر 92 18:26
رستاي عزيزم نامدار باشي مامان وباباي خوش سليقه اي داري قدرشون رو بدون
خاله زهرا
30 آذر 92 10:00
نمي شود كه شب هنگام عطرنگاه تو باشد محبوبه هاي شب هم باشند ..... نمي شود كه توباشي من عاشق تو نباشم ............ رستاي عزيزم دوستت دارم ......