دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

دختر لوس من

1392/9/18 9:51
نویسنده : نگارينا
964 بازدید
اشتراک گذاری

 هفته سی و ششم بارداری :

وزن كودك شما هر روز زياد مي شود، تقريبا روزي 30 گرم. وزن او حدود 2700 گرم است و حدود 48.2 سانتي متر طول دارد. موهاي كرك مانند او و همين طور ورنيكس (ماده نسبتا چربي كه بدن او را پوشانده بود و از پوست او در برابر مايع آمنيوتيك محافظت مي كرد) در حال ناپديد شدن هستند. كودك شما همه اين مواد را به همراه ديگر ترشحاتي كه به درون مايع آمنيوتيك مي ريزند، مي بلعد و اين مواد تا زمان تولد در شكم او باقي خواهند ماند. اين مخلوط سياه رنگ كه مكونيوم ناميده مي شود، اولين مدفوع كودك شما را تشكيل خواهد داد.
در انتهاي اين هفته كودك شما كامل شده است. به كودكاني كه در بين هفته هاي سي و هفتم و چهل و دوم به دنيا بيايند كامل مي گويند، به آنها كه قبل از 37 هفته بدنيا مي آيند نارس و بعد از 42 هفته ديررس مي گويند. سر اكثر كودكان در اين مرحله به طرف پايين قرار گرفته است كه براي يك زايمان راحت مناسبتر است.

دختر گلم هفته 36 بارداری و به قول بعضی از دکترها شروع ماه نهم آخ گرچه من این حرف را قبول ندارم ولی خوب روایتهای مختلفی در مورد ماه پایانی وجود داردهیپنوتیزم اما برای من همین کفایت میکند که میدانم کمتر از یک ماه دیگر به در آغوش کشیدنت باقی مانده بغلو این به من انرژی مضاعفی میدهد تا سختی این روزهای آخر را به جان بخرم فقط تنها یک چیز است که مرا عصبی و ناراحت میکندبازنده و آن کم شدن گاه به گاه حرکاتت است ، انگار که می خوای خودت را لوس کنی و جلب توجه بکنی ولی آخه خوشگلکم تو که میدونی چفدر عزیزی قلبپس چرا سر به سر مامان میذاری    ماچ    

البته این ناز کردن های تو و ناز کشیدن های من ، شروع و اول راه عاشقانه هامان است و من این را بخوبی میدانم  و با تمام روح و جانم می پذیرم عسلک مژه

 

 شاید آرامتر میشدم 

فقط و فقط ....

اگر میدانستی که

حرفهایم به همین راحتی که می خوانی

نوشته نشده اند ............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دلسارا
18 آذر 92 13:36
اولا که دختر باید لوس باشه. دختری که لوس نباشه که دختر نیست .... دوما خانوم کوچولو لطفا لهجه شیرین اصفهانی داشته باش. ببین چند بار دارم بهت میگم ها .... بابا دختر من یه دوست اصفهانی میخواد ... اصفهانی یعنی لهجه .... این مامانت اصفهانی تقلبی هست ... سوما بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستم عزیزم که تو عزیزدردونه کلوب مامانای تیر 92 هستی و همراه مامانت همه دوست دارن که تو رو لوس کنن. چهارما یه ذره بیشتر تکون بخور . نگرانی مامانت قابل درک هست . اما خوب بهش بگو که دیگه جات تنگ شده پنجما نباید کلمات فارسی رو با تنوین عربی نوشت مثل خاله ات . ششما دوست دارم هوار تا
سیده فاطمه
20 آذر 92 14:21
نگار باورت میشه این روزا دیگه هر روز سر میزنم اینجا؟ خیلی منتظر اومدنشم! بیشتر بنویس انگار خودم باردارم و بی قرار!
سميرا و رونيكا
21 آذر 92 19:55
بابا احسان كه هنوز براش اسم نذاشته من ميذارم نازگل خانم تا اسم قطعيشو بگي منم همش ميام سرميزنم خيلي دوست دارم كه اين روزا بيشتراز حال و روزت خبرداربشم ياد روزهاي اخرخودم ودوستان مي افتم دلم نميخواد كه احساس تنهايي كني
سیده فاطمه
23 آذر 92 23:05
سلام خاله نگار از خاله متین خبر داری؟ بچه ش پسره آیا؟ تو خواب منم همین بود؟
نگارينا
پاسخ
فاطمه حونم خوابت که همین بود عزیزم ، خودش هم حسش میگه پسره اما هنوز سونو بهش نگفته
سیده فاطمه
24 آذر 92 13:34
گویا قراره ما برا پست بالایی کامنت نذاریم دلیلش رو می فهمم البته اما چون از ذوق و شوق لبریز شدم نمی تونم نگاااااااااااااااااااااااااااااااار خیلی اسم دخترت قشنگه هم آوایی دلنشینه هم معنایی منحصر به فرد از خدا می خوام حرف امام حسین علیه السلام برای حر تو ای ایام برای دختر نازت به عنوان دعا از زبون حضرت تکرار بشه: آزاده باشی آن سان که مادرت تو را چنین نام نهاد
دلسارا
24 آذر 92 19:11
خاله جون . تو پست بعدی اجازه ارسال نظر نمیده. اینجا برات نظر میذارم . امیدوارم دخملت هم مثل اسمش رستگار و وارسته بشه و مایه افتخار مامان نگار و بابا احسانش . همه اش دوست داشتم اسمش رو تو وبلاگ دلسا بنویسم که نوشتم ...اما یه چیز بهت بگم ... اینهمه ذوق و شوق داری آخرش هم دخمل ها همشون بابایی میشن ... دلسا باباش رو میبینه من رو رسما فراموش میکنه فسقلی ...
خاله زهرا
30 آذر 92 10:02
نمي شود كه بهار از تو سبزتر باشد گل از تو گلگون تر اميد از تو شيرين تر ........ نمي شود كه بهار از تو سبزتر باشد شكوفه از تو شاداب تر نمي شود كه تو باشي و شعر هم باشد نمي شود كه تو باشي ترانه هم باشد .......