دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

شمارش معکوس

1392/9/12 10:27
نویسنده : نگارينا
152 بازدید
اشتراک گذاری

 

هفته سی و پنجم بارداری :

كودك شما در حال بزرگ شدن است! وزنش بيشتر از 2250 گرم شده و طول بدن او هم كمي بيشتر از 45.7 سانتي متر است. هرچند رحم شما جاي گرم و نرمي است، اما چون فضاي داخل رحم كمي كوچك است كودكتان نمي تواند در آن شيرجه بزند يا غلت بخورد! البته او همچنان به لگد زدن ادامه خواهد داد. اكنون كليه هاي او كاملا رشد كرده اند و كبد او نيز مي تواند مقداري از ضايعات بدن را فرآوري و دفع كند. رشد فيزيكي كودك شما تقريبا به پايان رسيده است و او در چند هفته آينده فقط وزن اضافه خواهد كرد.خبر خوش این است که احتمال وضع‌حمل از هفته سی و پنجم به بعد بسیار زیاد است. به این معنی که مشکلی در این دوره پیش نخواهد آمد.جمجمه‌اش هنوز نرم است و کاملاً سخت نشده تا به راحتی از کانال تولد بیرون آید.

 

دخملکم می بینی که وارد هفته سی و پنج شدیم ،قلب و دیگه کم کم داره شمارش معکوس برای تولد تو آغاز میشه دیروز آقای دکتر گفت نهایتا" سی و پنج روز تا تولد دخی مونده و ما تقریبا آماده ایم فقط اگه بابایی همت کنه باید یکم به وضع خونه مون رسیدگی کنیم که قول آخر هفته را بهمون داده چشمک و بعد از آن ، ساکی که بستیم را دم در میذاریم و دیگه منتظر ورود دخمل میشیم . البته اسم تو هم مونده و از نظر آقای پدر دیگه داره کم کم نهایی میشه نیشخند البته یکی از دوستام میگفت ناراحت نباش بچه وقتی به دنیا بیاد اسمش را با خودش میاره و ما شدیدا" منتظر آن روز بزرگ هستیم .

راستی یادم رفت بگم دیروز موقع سونو خمیازه می کشیدی و دکتر کلی ذوق کرد برای دخترخوابالوم   ماچ   که مزاحم خوابش شده بودیم ...

 

نذر کردم تا بیایی هرچه دارم مال تو
چشم های خسته ،پر انتظارم مال تو
یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو
آرزویم هیچ ، قلب بیقرارم مال تو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله زهرا
12 آذر 92 12:25
زندگي شبيه شعريست قافيه هايش با من تو فقط هميشه رديف باش .......... خاله جوني ما هم منتظرتيم ...........
دلسارا
12 آذر 92 15:34
اين قول هاي آخر هفته ما هم زياد شنيده بوديم .......
سیده فاطمه
13 آذر 92 17:23
زان شببی که وعده کردی روز وصل روز و شب را می شمارم روز و شب
نگاری
13 آذر 92 22:52
چقدرم این شماره معکوس طول می کشه. زود زود یکی شیرین ترین روزهای دنیا رو تجربه می کنی