دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

سیسمونی دخترم

1392/9/1 22:14
نویسنده : نگارينا
3,337 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم همون طوری که بهت قول داده بودم دیروز اتاقت را با مامانی و خاله نگین و خاله سیمین و تارا آماده کردیمبغل . البته بابایی هم  برای جابجا کردن تخت و کمد و ویترین اتاق دخمل طلا خیلی زحمت کشید و ایتقدر جابه جاشون کرد تا به فرم دلخواه ما در بیاد و آخرش هم کمرش گرفت ابله (پس یه بوس برای بابایی ماچ) و ما همین جا از مامان بزرگ و پدربزرگ که اینقدر برای گل دختر مون زحمت کشیدن و همینطور خاله سیمین و خاله نگین خیلی تشکر میکنیم.قلب

حالا بریم سراغ عکسهای اتاق دخملی :

 

ویترین اتاق دخی

تخت و رو تختی خرگوشی که من عاشقشونم ...

گهواره دخمل

اینم کیک پوشکی با قابهای کوچولو که تارا برای دخترم آورده

کریر صورتی که فعلا شاسخین توش خوابیده ...

اینم کالسکه ای که من خیلی دوستش دارم با اون عکسهای خوشگلش قلب

و اما صندلی بادی و قوری خوشگل که خاله زهرا برای دخملم خریده . بوس برای خاله زهرای مهربون ماچ

کمد لباس دخمل طلا :

 

 

 

حالا میرسیم به یه عالمه بافتنی خوشگل که مامانی با عشق زحمتش را کشیده واقعا" دستش درد نکنه قلب

بقیه لباسهای دختر زمستونی من :

 

جوراب و کفش و پاپوش های خوشگل :

 اینم از وسایل بهداشتی :

و در نهایت استیکرهای اتاق دخملی که بابایی و دایی نیما با وسواس زیاد براش چسبوندن :

 فقط فرش و ساعت اتاف دخترم مونده که اونم به زودی تهیه میکنیم انشا...

پرنسس کوچولوی من مبارکت باشه عزیزم و یک بار دیگه از مامان بزرگ و بابا بزرگ به خاطر لطف بی اندازه شون تشکر میکنیم ...........قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ارلا
1 آذر 92 22:27
مباااااااااااااااااااااارک باشه گلم
خاله زهرا
2 آذر 92 11:30
عشق به ديگري ابزاري است براي زيبا و زيباتر ساختن زندگي ..........(يك عاشقانه آرام-نادر ابراهيمي) خاله جوني خوشحالم از اينكه مامان و باباي مهربونت زندگي عاشقونشون قشنگتر شده ........... بوسسسسسسسسس واسه ي مامان مهربونت و بوسسسسسسسسس واسه ي تو عزيز دل
دلسارا
2 آذر 92 14:25
ای جون دلم..... ای عزیزم..... مبارکت باشه خوشگلم.... انشااله بیام عکس های جهیزیه ات رو ببینم.... اصلا خودم هم میام برای چیدمانش . حالا توبت اسمه.... یالاه مامان نگار و بابا احسان تنبل ... زود باشین دیگه .... نه ماه فرصت داشتین
ارغوان
2 آذر 92 18:13
نگار جون خیلی زیبا و مامانی هستن الهی به شادی و سلامتی ازشون استفاده کنین دخمل طلا الهی عکساتو تو این لباسها ببینم
سیده فاطمه
3 آذر 92 10:02
عزیزززززززززززززززز دلم کی قد و بالاشو تو این لباسا می بینیم بدو بیا خاله همه چیز عالی مبارکش باشه
نونیش
4 آذر 92 12:49
سارا راس میگه.ما برای پرنسس که این همه سیسمونی ناز داره یه اسم میخوایم
لیدا
11 آذر 92 22:31
ای حانم عزیزم مبارکت باشه دختر ناز...برا دیدنت داریم لحظه شماری میکنیم.....
سميرا و رونيكا
17 آذر 92 13:15
مبارك دختر نازمون باشه كه مطمينم مثل مامانش يه خانم به تمام معناست عزيزم تو براي كلوپ ما خيلي خواستني هستي زودي بيا كه روي ماهتو ببينيم ديگه داريم مثل مامانت روز شماري ميكنيم
سميرا
17 آذر 92 13:19
مباركت باشه فرشته ناز كه مطمينم مثل مامانت يه خانم به تمام معنا هستي ديگه داريم مثل مامانت براي اومدنت روزشماري ميكنيم
متين
30 آذر 92 13:49
به به همه چي عاليه راضي به زحمت نبوديم مادرزن جان