دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

خونه مامانی

1392/7/29 11:41
نویسنده : نگارينا
136 بازدید
اشتراک گذاری

هفته بیست و نهم بارداری :

اكنون وزن كودك شما حدود 1100 گرم و اندازه او كمي بيشتر از 38 سانتي متر است. ماهيچه ها و ريه او به رشد خود ادامه مي دهند و سر او بزرگتر مي شود تا با مغز در حال رشد او (كه در حال ساختن ميلياردها سلول عصبي است) هماهنگ شود. با اين سرعت بالاي رشد نبايد تعجب كرد كه نيازهاي غذايي كودك شما در اين سه ماهه به حداكثر مقدار خود مي رسند. براي اينكه نيازهاي غذايي خود و كودكتان را به خوبي تامين كنيد، به مقادير زيادي پروتئين، ويتامين C، اسيد فوليك، آهن و كلسيم نياز داريد. اسكلت كودك شما در حال محكم شدن است و به همين دليل بدن او هر روز حدود به 200 ميلي گرم كلسيم نياز دارد.این دوره سه ماهه که سه ماهه آخر بارداری محسوب می‌شود، در حدود 250 گرم در هفته به وزن او اضافه می شود. او از حالا تا زمان تولدش، حدوداً دو یا حتی سه برابر به وزن خود می افزاید. حرکات او بیشتر شده و لگدهایش محکمتر می شود و احساس می کنید که او دائماً در حال حرکت است.

دختر گلم دیروز دوباره رفته بودیم سونو و روی ماه شما را دوباره دیدیم قلبخدارا شکر همه چی خوب بود و خوب رشد کرده بودی ودکتر راضی بود. اما بابایی همه اش نگران منه که بخوام توی خونه تنها باشم نگران وکلا" از کار و زندگی افتاده برای همین دیروز با بابایی تصمیم گرفتیم که من بیام خونه مامان زهره ، گرچه تا حالا هم میومدم و هر دفعه دو سه روز میموندم و کلی زحمت براشون دارم اما با عشق و محبت ما را پذیرا میشن و ما همیشه شرمنده شون هستیم . دخملم امیدورام وقتی تو بزرگ شدی نوه خوبی براشون باشی عزیز دلم ماچ

 

از تمام دنيا فقط چشمهايت را خواستم

                     آيا آسمان سهم زيادي از دنياست؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله زهرا
29 مهر 92 13:11
براي چندين برابر كردن خوشبختي بايدآن را با ديگران قسمت كرد (ماري فون ابنر) . . خاله جوني مطمئنم كه خوشبختي مامان زهره را چندبرابر مي كني ....
سميرا و رونيكا
29 مهر 92 14:19
سلام نگار جونم واي ني نيمون دختر شد بالاخره افتخار داد و اجازه رونمايي داد مبارك باشه عزيزم الان متين رو متوجه شدم خيلي خيلي بابتش خوشحال شدم از طرف من بهش تبريك بگو و بگو كه خيلي مواظب خودش باشه خدايا شكرت
دلسارا
1 آبان 92 0:42
وای ... خونه مامان آدم چه حالی میده . انشااله سایه مامان زهره 120 سال بالای سر تو و گل دخترت باشه ....بی صبرانه منتظر دیدن روی ماه این خانم با معرفت هستم