دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

آغاز ماه هفتم

1392/7/7 15:02
نویسنده : نگارينا
130 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم از امروز وارد ماه هفت می شویم و سه ماهه سوم را شروع میکنیمقلب ، امیدوارم این سه ماه باقیمانده را هم به سلامتی و خوبی طی کنیم و آغاز زندگی سه نفری مون را با هم جشن بگیریم . خوشگلم تازگیها خیلی حرکاتت قوی تر شده و بعضی وقتها هم به حرفهای من عکس العمل نشون میدی و من عاشق این حرکاتت هستم .ماچ عاشق این هستم که صبحها با حرکت های تو بیدار میشوم و شبها نیز آخرین چیزی که احساس میکنم حرکت تو در درونم است . از اینکه یک انسان در درونم در حال شکل گیری است که از وجود خودم و عزیزترین فرد زتدگیم است به خودم میبالم و بی اندازه مسرورم و بابت همه این احساسات و تجربیات گرانقدر اول از همه سپاسگذار پروردگار بزرگ و بعد از آن مدیون وجود نازنین تو ام .قلب

میدونم که بابایی هیچوقت این احساسات را درک نمیکنه ولی او هم به شیوه خودش عاشق توست لبخندو کم کم داره پدر شدن را تجربه میکنه.

در ضمن دو روزه جنابعالی پشتتون را به ما کردین و ما فشار قمبلتون را اجساس می کنیم ، اینم واسه خودش عالمی داره نیشخند

پی نوشت : راستی خاله بهار هم داره مامان میشه و من خیلی براش خوشحالم ، ار امروز باید یه عالمه برای خاله متین دعا کنیم چون من مطمئنم این ماه نی نیش بر میگرده فرشته

 

 اگر دریای دل آبی‌ست...
                        تویی فانوس زیبایش..
  اگر آینه یك دنیاست..
                  تویی معنای دنیایش
 
   تو یعنی دسته‌ای گل را....
                    ز آن سوی افق چیدن
 
                           تو یعنی پاكی باران....
                                                  تو یعنی لذت دیدن...
    تو یعنی یك شقایق را ...
        به یك پروانه بخشیدن...
  تو یعنی از سحر تا شب به زیبایی درخشیدن..
 
          تو یعنی یك كبوتر را
                   ز تنهایی رها كردن...
                        خدای آسمان‌ها را... به آرامی صدا كردن...
 
         تو یعنی مثل نیلوفر همیشه مهربان بودن..
                 تو یعنی باغی از مریم...
                              تو یعنی كهكشان بودن....
 
     تو یعنی چتری از احساس برای قلب بارانی
                 تو یعنی پیك آزادی....
                                    برای روح زندانی...
 
          تو یعنی در زمستان‌ها... به فكر پونه افتادن.
                       تو یعنی روح باران را...متین و ساده بوسیدن...
               و یا در پاسخ یك لطف... به روی غنچه خندیدن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

nini 1
7 مهر 92 15:11
سلام مامانی مهربون خدا نی نی خوشگلت و واست حفظ کنه و صحیح و سالم بزارتش تو بغلت مامانی دوست داشتنی واسه نی نی دار شدن منم دعا کن به نی نی جونم بگو دعا کنه
خاله زهرا
9 مهر 92 10:42
هچ كس جز تو ، عشق را به اين بلندا نمي برد. به بلنداي سفيدي لرزان در دل شعله ........... مسيح در شقابق(كريسين بوبن)
خاله زهرا
9 مهر 92 10:54
وقتي خوشحالم ، زود مي فهمم كه اين تويي.. گويي انگشتان،باران،گلها و خورشيد ظرف كريستالي را تا سر حد ممكن به ارتعاش در مي آورند . از اين ارتعاش است كه من حضور تو را در خود حس مي كنم . (مسيح در شقايق -كريسين بوبن)
متين
13 مهر 92 13:08
انشالله روزهاتون بسرعت برق و باد بگذره تا ميوه دلتونو با دل خوش بغل بگيريد نگارم پس به اميد اون روز... ازت ممنونم عزيزم اشك تو چشام جمع شد