دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

ماهین ، آوین و مبین

1392/6/30 16:13
نویسنده : نگارينا
279 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام خوشگلکم 

مامانی امروز میخوام از همبازیهای آینده ات برات بنویسم ، قلب ماهین دخمل خاله افسون که 9 شهریور توی بیمارستان مهرگان به دنیا اومد وآوین هم دخمل خاله پرستو هست که روز 25 شهریور در کلینیک اصفهان چشم گشود و مبین خان هم که امروز بالاخره بعد از اینکه چند روز منتظر به دنیا اومدنش بودیم در بیمارستان مهرگان قدم به زندگی خاله نسرین گذاشت . مژه

 

این همبازیهای کوچولوی تو سه ماه از تو بزرگترن البته اول قرار بود که سه ماه از داداشهای تو کوچیکتر باشن اما حالا سه ماه از شما بزرگترن و البته معادل یکسال درسی چون تو نیمه دومی میشی عزیز دلم ......لبخند

 

دیروز هم رفتیم خونه خاله افسون و ماهین کوچولو دخملک غرغروی ناز چشم روشن را دیدیم ، آوین را توی بیمارستان دیدیم و مبین را هم انشا... زودی میبینیم ماچ، امیدوارم که قدمشون برای مامان و باباهاشون خیر باشه و از این به بعد زندگی سه نفری شیرینی را شروع کنن ..

 

امروز خاله متین برگشته بود کلوپ و من خیلی خوشحالم که حالش بهتره ،الان بازم ازت میخوام که برای خاله متین ، خاله بهار و خاله مرسده و همه خاله های مهربونی که منتظر نی نی های خوشگلن دعا کنی که زودی نی نی ها برن تو دل ماماناشون و همون طور که خاله متین میخواد بری دست پسملش را بگیری و بیاری ، باشه گلم ....

خدا منو آفرید که عاشق تو باشم
جز عاشق تو بودن کاری نداشته باشم
خدا به من نفس داد تا از تو شعر ببافم
تا که ببینی هردم دور تو در طوافم
یه حسی داد تا زنده م صدات باشه تو گوشم
به شوق داشتن تو تن پوش عشق بپوشم
خدا چشامو وا کرد تا تو رو خوب ببینم
از دشت دلخوشیها برات شادی بچینم
خدا دلو به من داد تا به تو مبتلا شم
که روز میلاد عشق دست خالی نباشم
خدا تو رو به من داد تا تو قلب تو جا شم
تو مروارید احساس من صدف تو باشم
من صدف تو باشم

خدا تو رو آفرید که من تنها نمونم
که اسمتو شب و روز بشه ورد زبونم
خدا نگاه تو رو گره زد به نجابت
تا من عاصی از بند راضی شم به اسارت
خدا با مهربونی دلتو آشنا کرد
تو قلب سوت و کورم چه محشری به پا کرد
خدا تو رو آفرید که معجزه ببینم
تا وقتی که تو باشی منم عاشقترینم
خدا دلو به من داد تا به تو مبتلا شم
که روز میلاد عشق دست خالی نباشم
خدا تو رو به من داد تا تو قلب تو جا شم
تو مروارید احساس من صدف تو باشم
من صدف تو باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله زهرا
31 شهریور 92 7:51
خوشبختي : مجموعه اي از هزاران لحظه ي كوتاه ،اما بي نظير است . ترانه اي كه به ناگاه قلبمان را مي لرزاند .شنيدن حرف كسي كه به عشق خود اعتراف مي كند . . . و خوشبختي من ديدن لبخند توست ..... (شكلات-يوتااوستر)
متين
31 شهریور 92 9:54
ازت ممنونم خاله نگار مهربون انشالله قدم ني ني شمام براتون پربركت باشه هرچند مطمئنم الانم هست...
دلسارا
31 شهریور 92 12:35
نی نی یااله اسم خودت رو لو بده....