دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

دعا برای فرزندان

1392/6/18 18:13
نویسنده : نگارينا
225 بازدید
اشتراک گذاری

هفته بیست و سوم بارداری

اكنون طول بدن كودك شما بيشتر از 29.2 سانتي متر و وزن او بيش از 450 گرم است. پوست او قرمز و چروك خورده است. رگهاي خوني در ريه او در حال رشد هستند تا او را براي تنفس آماده كنند. او عمل بلعيدن را انجام مي دهد اما در اغلب كودكان اولين خروج مدفوع پس از تولد صورت مي گيرد. صداهاي بلند (از قبيل صداي پارس سگ يا جاروبرقي) در داخل رحم شنيده مي شوند اما كودك شما را آزرده نمي كنند و حتي موجب آشنايي او با اين صداها نيز مي شوند به نحوي كه او پس از زايمان از اين صداها نخواهد ترسيد. در عين حال مراقب صداهاي خيلي بلند كه حتي گوش شما را آزار مي دهد باشيد.

 

ای خدای من ! بر من منت گذار و فرزندان مرا به من ببخش . بر من منت گذار و از نعمت صلاح محرومشان مساز و مرا از صلاح عقیدت و حسن تربیتشان بهره مند فرمای .

پروردگارا ! فرزندان مرا به زیور تقوی و بصیرت بیارای تا نیکو ببینند و نیکو بشنوند و در برابر فرمان تو مطیع و محکوم باشند . دوستان تو را دوست بدارند و بندگان تو را به راه راست هدایت کنند و همچنان دشمنان تو را دشمن و از خویشتن برانند .

پروردگار من ! بازوان مرا به نیروی فرزندانم نیرومند ساز و چنان کن پشتیبان من باشند و بر توانایی من بیفزایند و زینت افزای خانه من گردند و نام مرا در این دنیا به نیکویی زنده بدارند .

 پروردگارا ! به من در تعلیم و تربیتشان کمک کن و و کمک کن که در حقشان نیکویی کنم و نیز مرا از فرزندان خواه دختر و خواه پسر باشند برخوردار ساز و مقرر فرمای که فرزند خواهی من با خیر و صلاح من هم آهنگ باشد و مقدر فرمای که فرزندان من در تقرب من به ملکوت اعلای تو یاری دهتد و مرا و نسل مرا از شر اهریمن ناپاک بر کنار دار .

                                                                                                             صحیفه سجادیه

 پی نوشت : لازم است به عرض همه خاله های مهربون و منتظر برسونیم که دخمل ما همچنان ناز داره و این دفعه دکتر هم بهش  کمک کرده و میگه که هنوز 100% معلوم نیست که دخمل باشه مژهگرچه خاله سارا و خاله نونیش و خاله متین مطمئنند که تو دخملی ...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دلسارا
18 شهریور 92 14:43
الهی آمین
نونیش
20 شهریور 92 22:11
فکر کردی الکی میاد و جنسیتش رو لو میده؟..جیگرش ... ما همچنان بردختر بودنش پا فشاری میکنیم!
خاله زهرا
24 شهریور 92 10:21
سري به پنجره بزن باد را بوسيده م .................
مامان سعیده
25 شهریور 92 2:19
سلام نگار جون، ایشالا صحیح و سالم و تپل و مپل نینیتو بغل میکنی