دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

ني ني شيطون و مامان بد جنس

1392/6/2 12:32
نویسنده : نگارينا
134 بازدید
اشتراک گذاری

وروجك من خدا را شكر حالم بهتره و اومدم سر كار البته با درخواستي مبني بر نيمه وقت شدن ....خجالت

ميخوام اين مدت باقيمانده را با خيال راحت و آسوده ، با استرس كمتر و خستگي كمتر برم سر كار تا تو هم اذيت نشي قلب البته اگه  باهاش موافقت بشه ، حتي اگر هم موافقت نشد من يه فكر ديگري ميكنم .

شيطون بلاي من از حالا اينقدر راحت طلبي كه نگو ، وقتي من ميشينم انگار جات تنگ ميشه و تو شروع ميكني به زير دلم ضربه ميزني تا من بلند بشم از جام و تو جات باز بشه قهقهه آخه تو از حالا ايطوري ميكني بعد كه به دنيا اومدي با ما چي كار ميكني آخه مژه ولي راستش را بگم من عاشق اين ضربه زدنهات هستم و ميخوام اعتراف كنم كه هي دوست دارم طوري بشينم كه تو شروع به قلقلك ماماني بكنيلبخندهیپنوتیزم

 

 دیوانه نیستم !
فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زهرا
3 شهریور 92 11:47
پيش از تو دنيا زشت بود دريا ازكشتي هاي شكسته آغاز مي شد باغ از خار شهر از ساختمان هاي بي در و پنجره شب از كابوس روز از باد .. . من از تو تشكر مي كنم براي من زيبايي آوردي.
کاکل زری یا ناز پریییی
7 شهریور 92 16:31
الهی قوربون قلقلکاشش نازی مننننننننن مواظب خودت و نی نی باش عزیزم هیچی مهم تر از ارامشت تو این دوران نیست