دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

روح خدايي ...

1392/5/28 10:53
نویسنده : نگارينا
158 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزكم روزها را با هم شمرديم تا به امروز رسيديم ، اين روزها براي ما خيلي روزهاي مهمي هستن چون تو به چهار ماه و 10 روزگي رسيدي و ما در احاديث و رواياتمان داريم كه در اين روز روح در بدن جنين دميده ميشود ، روح پاك و بي آلايش خدايي ......فرشته

پس بيا با هم، هم قسم شويم و سعي كنيم از بديهاي زمانه دور بمانيم ، در اين دنيايي كه همه رنگ است و ريا يكرنگ بمانيم ،به رنگ زيباي خدايي ....فرشته

ميدونم اين حرفي كه دارم ميگم كار محال و يا خيلي سختيه و ما هيچ وقت نميتونيم لوح سفيد تو را خط خطي نكنيم ولي سعي ميكنيم كه تعداد خطهاش خيلي كم باشه  و من ميدونم كار من و مسئوليت من توي اي راه خيلي بيشتر و سنگين تر از تو هست ....قلب

اميدورام كه اين بار پروردگار مهربان من را قابل بدونه و اين فرشته كوچولو قدمهاي كوچولو و پر خير و بركتش را به زندگي ما بذاره و دعا ميكنم كه به من قدرت و توانايي پرورش ، تربيت و در يك كلمه مادر شدن و مادر بودن را نيز عطا كنه ، الهي آمين .....فرشته

 

 عصاره ی تمام مهربانی ها را می گیرم

و از آن فرشته ای می سازم همچون تو ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله زهرا
22 مرداد 92 13:39
خداوند روز اول آفتاب را آفريد ،روز دوم دريا و روز سوم صدا، روز چهارم رنگ ها را ، روز پنجم حيوانات ، روز ششم انسان و روز هفتم خداوند انديشيد ديگر چه چيزي نيافريده است ؟ پس تو را براي من آفريد ...
سارا و دلساش
22 مرداد 92 15:50
الهی آمین . دختر کوچولو . زودی بیا . دخترم یه دوست اصفهانی میخواد ....
خاله سارا و دلساش
23 مرداد 92 11:20
عزیزم... قربون اون روح کوچولوت برم من ...
خاله پریسا مامان آوین
24 مرداد 92 18:04
نگار جونم خیلی خوشحالم که دوباره داری مامان میشی . می بوسمت عزیز دلم. از خدا ممنونم که دوباره یه فرشته کوچولو رو داره به زمین میفرسته .
متين
28 مرداد 92 12:25
اگه پسمل شدي به مامنت ميگم اسمتو بذاره رو الله
متين
29 مرداد 92 12:19
منظورم روح الله بود خاله جون
سیده فاطمه
30 مرداد 92 6:26
به دمی بنشسته غمت به دلم، مگرم که سرشته شدی به گلم مگرم که تو روح خدا شده ای، که دمیده خدا به دمی به تنی
سميرا و رونيكا
1 شهریور 92 15:45
خاله نگار جون خيلي قشنگ مينويسي اميدوارم كه ني ني نازمون به سلامتي به دنيا بياد ما هميشه به يادت هستيم وبرات دعا ميكنيم
سارا و ارشیدا
4 شهریور 92 15:27
عزیزمممم! خیلی برات خوشحالم ماشالااااااااااا! که 21 هفته انشالا به سلامتی زایمان هم کنی عزیزم! مراقب هدیه اسمونیت باش گلم!