دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

بنماي رخ ......

1392/5/13 11:48
نویسنده : نگارينا
668 بازدید
اشتراک گذاری

 فرشته كوچولوي من

هميشه مادران با ذوق و شوق از اولين حركات جنينشان ياد مي كنند و با ياد آوري آن غرق در خاطرات شيرين زمان بارداري خود مي شوند لبخند .چند روزي است كه من نيز حركات نرم تو را احساس ميكنم اما مثل اين است كه مرا نوازش ميكني و به راستي شبيه لگد زدن نيست . تو مهرباني عشق من و من عاشق اين مهربانيهايت هستم ماچ.

راستي فردا دوباره نوبت سونو گرافي و با آقاي دكتر خوش اخلاقمان قرار ملاقات داريم اما فعلا فقط من ميتونم روي خوشگل تو را ببينم و سرمست شوم قلبو تو بايد صبر كني تا وقتي به دنيا اومدي  مامان و بابايي مهربونت را ببيني . قول بده فردا به ما بگي كه دخملي هستي يا پسملي چشمک البته من دوست دارم كه تو با حيا باشي خجالتاما فقط يه لحظه اشكال نداره خوب ، دكتر هم كه محرمه پس نگران نباش ماماني از خود راضی، ولي بازم ميخوام بدوني كه براي من به اندازه ذره اي فرق نميكنه تو دختر نازم باشي يا پسر گلم بغلهمين كه بدونم سالمي و سلامت بياي بغلم برام كافيهبغل فقط ميخوايم مقدمات ورود تو را به بهترين نحو فراهم كنيم و يه اسم خوشگل برات انتخاب كنيم عزيزم ........فرشته

 

بنماي رخ كه باغ و گلستانم آرزوست

بگشاي لب كه قند فراوانم آرزوست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زهرا
13 مرداد 92 11:35
خدا در آذين هاي آذرخش يا زينت هاي شاهانه ناچيز است . . . خدا در خواب يك نوزاد يا حركات او بي كران است . .
هانی
14 مرداد 92 9:34
اخیییییییییییییییییی ماما نییییییییییییییی فدای تو با این احساسسسسسسسسسسسس لطیففففففففففففف