دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

تولدت مبارك

1395/10/14 9:22
نویسنده : نگارينا
274 بازدید
اشتراک گذاری

              

 

 دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام

 

                     

تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر

 

 

تو متولد می شوی و من عاشق تر میشوم

 

 

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش

 

 

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن

 

 

و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی

 

 

امروز دوباره متولد می شوی

 

 

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

 

 

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

 

 

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

 

 

و عطری که نصیب پروانه هاست

 

 

و تو سهم من از تمام زندگی

 

 

تولدت مبارک !

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

سیده فاطمه
26 دی 95 5:05
تولدش مبااااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررررررررررررک از طرف من ببوسش
مامان و بابایی دخمل بلا
29 دی 95 15:43
واااااای این دخمل گلی زمستانی هم مثل دختر من دی ماهی هستشششش , تولدت مبارککککک
مامان و بابایی دخمل بلا
29 دی 95 15:44
دخمل گلی من هم متولد چاهاردهم دی ماه نود و دو هستش و تازه سه ساله شده