دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

دختر ما ، فرشته کوچولوی ما

1395/5/13 11:06
نویسنده : نگارينا
954 بازدید
اشتراک گذاری

                   

 

دخترم روزت مبارک . ممنونم که هستی ، ممنونم که اینقدر مهربون و معصومی .

 

من خیلی چیزها را دارم ازت یاد میگیرم یا بهتر بگم خیلی خوبیها که رنگ باخته بودن داره دوباره برام زنده میشه و رنگ میگیره و همه اینها مدیون توئه .

 

 دخترم من را ببخش که وقتی صبحها بلند میشی و من صدا میکنی نیستم که آغوشم را به رویت باز کنم اما تو بزرگوارانه می بخشی و باز هم صبح فردا سخاوتمندانه  مرا جستجو میکنی و با این کار روزها را می شماری تا به پنج شنبه و جمعه برسی تا در کنارت باشم . من را ببخش که وقتی شبها در آغوشم میخوابی و بهم میگی که مامان من دوست دارم ، عاشقتم چرا من را میذاری و میری سر کار ؟؟؟؟ نه جوابی عاشقانه و نه حتی جواب عاقلانه ای دارم که پاسخت دهم ، چون حق با توئه .من فقط فکر میکنم با این کار شاید بتونم آینده  ای بهتر برایت بسازم ،  ایکاش که چنین باشد.

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)