دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

معجزه بزرگ زندگیم

1392/4/23 12:49
نویسنده : نگارينا
138 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من؛ خاله سارا معتقده که تو معجزه هستی و هر روز که بیشتر میگذره من بیشتر و بیشتر به این حرف اعتقاد پیدا میکنم و هر روز از روز قبل با تو زیباتراست .  من دوباره تمام زندگیم را در وجود جنینی میبینم که همه امید و آرزوی من و پدرش و خانواده های مهربان ماست و برکت وجودش را در جای جای زندگیم میبینم . ماچ

فرزندم فرقی نمیکند که دختر باشی یا پسر ، همین که بی بهانه ، منت نهادی و قدم به زندگیمان گذاشتی هزاران مرتبه پروردگار بزرگ را سپاس میگویم و تنها دعایم این است که خداوند مهربان به حق این ماه عزیز این نعمت را به دوستان گلم که چشم به راه هستند ارزانی فرماید..فرشته

تو تنها بهانه ی زیبا برای زندگی کردن من هستی 

که مثل یه پروانه زیبا درون باغچه ی دل من نشستی

تو تنها خورشید تابناک اسمان غم زده ی من هستی

که مثل ستاره ها تو اسمون زیبا در وجودم نشستی.....

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زهرا
24 تیر 92 8:27
لبخند ِ تو معجزه ی شیرینی است كه رؤیای بهشت را در دل ِ آدم زنده می كند معجزه ي نگارم ........ هميشه واسه مامانت بخنديا!....
سارا و دلساش
24 تیر 92 10:40
اين شش ماه مثل برق و باد ميكذره دوست اصفهاني دخمل من ، دلساي من منتظرت هست ها....