دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

بهشت در آغوش من است

1394/5/4 12:05
نویسنده : نگارينا
581 بازدید
اشتراک گذاری

 

ديشب واقعا احساس كردم كه بهشت در آغوش من است ، آنجايي كه تو شبانگاه معصومانه به خواب ميروي و صبحگاهان شادمانه چشم مي گشايي . هر وقت كه خوشحالي يا هر موقع كه گزندي ديدي كودكانه به سويش مي دوي  و دلتنگيت را با آن تقسيم ميكني  . اين آغوش قرار است مامن من و تو باشد ،حافظ رازهاي ما و شاهد رشد و بالندگيت . پس من ميگويم كه بهشت زير پاي مادران نيست بلكه در آغوششان هست .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله زهرا
26 مرداد 94 11:20
من باهارم تو زمين *من زمينم تو درخت*من درختم تو باهار-*ناز انگشتاي بارون تو باغم مي‌كنه*ميون جنگلا طاقم مي‌كنه.*تو بزرگي مث شب.*اگه مهتاب باشه يا نه*تو بزرگي*مث شب. خود مهتابي تو اصلا،خود مهتابي تو. تازه،وقتي بره مهتاب و هنوز شب تنها بايد راه دوري رو بره تا دم دروازه روز- مث شب گود و بزرگي مث شب.