دختر گل ما، رستا ،دختر گل ما، رستا ،، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

مسافر كوچولوي ما

مامايييييييييييي بابايييييييييييييييييي

1394/3/30 10:59
نویسنده : نگارينا
539 بازدید
اشتراک گذاری

رستا ديروز هزار بار اين دو تا كلمه را گفتي شايد هم بيشتر گیج.اما من بازم هر دفعه دوست داشتم بغلت كنم و ببوسمت محبتبوس. قشنگ ترين كلمه اي هست كه ميگي به خدا .

 

دختركم خيلي باهوشي خدارا شكر . ديروز يكي از كتاب داستاهايت را برايت از روي عكسهاش تعريف كردم . خيلي دوست داشتي و با دقت دو سه بار گوش دادي و بعد از ظهر كه عمه ات اومده بود به زبون خودت براش اون قصه را گفتي . از تعجب دهنم باز مونده بود عزيزكمتعجب .....

 

روزهايي كه من تو خونه ام اجازه نميدي هيچ كار ديگه اي بكنم . فقط و فقط بايد پيش تو بشينم يا باهات بازي كنم زیبا . دشمنهاي درجه يك تو  ظرفشويي و گاز هستن شیطان، تا ببيني من رفتم غذا درست كنم يا ظرف بشورم فوري مياي و من هل ميدي تا با هم بريم و بازي كنيمخندونک . فقط در صورتي ميذاري كه خودت هم بياي روي كابينت و پيش من بشيني و به قول خودت امي بزني . كار خطر ناكيه اما گاهي اوقات كه مجبور بشم يه قابلمه كوچيك و قاشق بهت ميدم تا تو كنارم بازي كني و من آشپزيزبان . بعضي وقتها هم مياي ميشيني كنار ظرفشويي و پاهات را ميذاري توش و آب بازي ميكني خلاصه كه داستاني داريم از دست تو چشمک.

 

ديروز خيلي بد اخلاقي ميكردي و همه اش هم دستت توي دهنت بود .غمگین حدس زدم داري دندون در مياري . ميخواستم از ژل دندونت به لثه هات بمالم تا التهابش كم بشه ديم بله يكي از دندونهاي آسياب پايينت در اومده و يكي ديگه هم تاول داره . آرامخيلي خوشحال شدم كه بالاخره دندونهاي خوشگل يكي يكي دارن شكوفه ميزنن .

 

 

شهرزاد قصه گوي من :

من عاشق چشمت شدم
نه عقل بود ونه دلی
چیزی نمی دانم از این
دیوانگی و عاقلی

من عاشق چشمت شدم
شاید کمی هم بیشتر
چیزی در آن سوی یقین
شاید کمی هم کیش تر

 

آغاز و ختم ماجرا
لمس تماشای تو بود
دیگر فقط تصویر من
در مردمک های تو بود
                "دكتر افشين يدالهي"

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زهرا
30 خرداد 94 11:20
یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود آن دم که چشمانت مرا از عمق چشمانم ربود وقتی که من عاشق شدم شیطان به نامم سجده کرد آدم زمینی تر شدو عالم به آدم سجده کرد
متين
31 خرداد 94 9:59
مباركه خواهرررررررر خيلي مباركههههه مورد خطاب قرار گرفتن شما رو به ماماييييييي و بابايييييييي صميمانه تبريك عرض ميكنم بالاخره دخملمون شما رو به لفظ زيباي مامايييييي و بابايييييي مفتخر كرد